KYNNERE

Piril

Glad i forumet
aff[&:]....i går var det farting fra morgen til kveld..sikker på jeg hadde kynnere av og på i 6-7 timer...UTROLIG slitsomt!! Det kom hver gang jeg reiste meg opp og gikk...kan ikke huske når det startet sånn med førstemann[8|][8|] Nesten så jeg ikke turde å stå opp fra senga i dag...redd for at det skulle komme tilbake! Andre her som har mye kynnere??

jeg har det ikke nå, men husker jeg hadde det en del sist svangerskap hvis jeg hadde styrt noe veldig.. nå hadde jo jeg to i magen da, men husker det var skikkelig ubehagelig. jeg fikk beskjed om å sette meg ned eller legge meg ned hver gang jeg fikk kynner. er hvis veldig viktig å ta det med ro da, er jo kroppens måte å si ifra på..

Kynnere har eg hatt siden uke 10 [:'(]
Og nå er eg i uke 39 [8D]

Og vonde har dei vært hele tiden [8D]
Du får bare ta det helt med ro [:)]

Med andremann hadde jeg kynnere fra uke 11 ca, så mye og plagsomt at jeg var sykmeldt resten av svangerskapet på grunn av det [&:] 

Takk for svar jenter! [:)] Ja i dag har jeg tatt det mer med ro, og har i grunn ikke merket så fryktelig mye til det[:)] Det kommer vel og går litt...

Her har jeg mye kynnere om jeg stresser.

Skal til legen igjen i morgen og sjekke om jeg kan få mer sykmelding, for jobben er for tung for meg nå...

Back
Topp