Frk.Hønemor
Elsker forumet
Jeg har blitt veldig plaget med kynnere i det siste, og magen kan være hard ganske lenge samtidig som jeg har vondt i rygg og mage. Selv om jeg ligger å slapper av har jeg vondt. Det er som sterke menssmerter ( i ryggen ihvertfall, har aldri hatt menssmerter i magen så vet ikke åssen det kjennes ut) Det er ikke sånne tak som man har med rier, det er bare konstant vondt egentlig når det førsten kommer, men det er ikke like vondt hele tiden. Kjenner også ubehag nedentil, litt som nedpress bare det er en del svakere.
Har noen vært borti at vonde/sterke kynnere kan ha innvirkning på livmorhalsen? Er så redd for at de skal ha det og at det er fare for prematur fødsel[X(]
Dette er mitt tredje sv.skap men jeg har aldri vært plaget med kynnere før, så jeg er helt blank på det!
Har noen vært borti at vonde/sterke kynnere kan ha innvirkning på livmorhalsen? Er så redd for at de skal ha det og at det er fare for prematur fødsel[X(]
Dette er mitt tredje sv.skap men jeg har aldri vært plaget med kynnere før, så jeg er helt blank på det!