Kynnere

Reduce

Forumet er livet
Jeg er bare 18 uker på vei, jeg har hatt kynnere nå i flere uker, men i dag er det helt ekstremt. Er det flere som har det slikt? noen som vet om det er normalt?
 
synes du skal oppsøke jordmora di/føden.
tror ikke det er normalt å ha så mye kynnere!
 
jeg skal på ultralyd i morgen, så får høre med de da. Men det er veldig ekkelt/skremmende, i hvertfall så tidlig i svangerskapet[&:] [&o] altid skal det være noe å bekymre seg for.[&:]
 
Kynnere så tidlig er ikke bra (fikk jeg beskjed om).
Har fått klar beskjed om å ta kontakt med føden hvis det skjedde, da kunne de stoppe fødselen hvis den var på tur å starte...
Ikke meningen å skremme deg! Det er bare det jeg har fått beskjed om....
 
nei hærlighet, jeg er takk nemlig for at du svarte jeg, glad jeg skal tidlig på ultralyd. liker ikke helt dette her[&:]
 
Du får ha lykke til i morgen da!
Håper det er en fornuftig og ufarlig forklaring på kynnerene dine! [:)]
 
Takk for det[:)]

håper alt er bra og at dem kan gjøre noe for å roe kynnerene. ubehagelig å gå med den harde stramme magen hele tiden[&:]

men men, takk for svar i hvertfall. [:)]
 
Jeg har låg fra går ettermiddag til kl 5 i natt med hare kynnere. Værket helt ned til leggen i høyre fot. Men i går var det en veldig stressende dag og det sa de kan slå inn. Gikk 4-5 min mellom vær så jeg har masse gangsperr i magen i dag [;)]
 
jeg har hatt det jeg også. Og første gangen var vel i uke 16. Jeg hadde det hele natten. Trodde jeg da skulle dø. Mange av vennene mine har også hatt det så tidlig, men ingen av dem har hatt noen form for problemer.

Men jeg ringte legen min samme dag, og fikk beskjed at jeg måtte komme med en urinprøve. For Det kunne være urinveisinfeksjon. Hadde heldigvis ikke det. Og det var mykt og bra i magen min. så hadde ikke noe blindtarmbetennelse heller.
Så det legen sa da, var at enten var det kynnere eller at livmorbåndene strakk seg. Og det var ikke noe farlig. Egentlig bare normalt.

Håper dette hjelper deg litt ihvertfall.

Lykke til
 
Jeg har hatt det fra uke 18, jormor sendte meg til sykehuset til UL for å sjekke om det påvirket livmorhalsen, noe det heldigvis ikke gjorde.
Men de sa jeg kunne ta magnesium, det kan man ta frem til uke 36...


Lykke til da[:)]
 
hei:) Takk for svar[:)]

Jeg var på kk i dag for å ta ultralyd, da sa jordmoren at det er helt vanlig når man er flergangsfødenede at man har masse kynnere. Hun sa det kunne virke skremmende, men det var ikke farlig så lenge det ikke ble sterke smerter.

Men takk for svar folkens:)
 
Back
Topp