Kynnere

Natalie og Auroras mamma

Spire i magen <3
Tror faktisk jeg har begynt å få kynnere allerede. Er ikke det litt tidlig?! Er det flere som har begynt å kjenne det? Selv om jeg bare såvidt kjenner livmoren langt nede i magen, så kjenner jeg det strammer noe veldig ganske ofte. Og det må jo være kynnere! Var ikke plaget av det før seint i svangerskapet sist. Det er jo ikke vondt men ubehagelig[:-]

Det var jammen tidligt, her kjenner jeg ikke noe til slikt enda. Og bra er det[:)]

Ja tror jeg har begynt å kjenne det... Med førstemann mins jeg det begynte å komme i uke 18.

jeg tror det er for tidlig...?
Jeg har mange ulike luftplager, som kan kjennes ut både som bevegelse og kanskje som kynnere...

jeg kjente faktisk jeg begynte å få det for 2 dager siden ...er visst vanlig at man får de tidligere jo fler svangerskap man har

har lurt på dette... men har tenkt at det sikkert var for tidlig.... kjenner at magen blir skikkelig stram noen ganger, og så slapp igjen. er alltid når jeg går raske-turen min med barnevogna... 

Jeg tror at det kan være det du har. Jeg har også merket litt til kynnere. Og det er som du sier. Ikke vondt men ubehagelig. Og i hvertfall så lenge vi har født før kan vi få kynnere tidlig.

forrige gang visste jeg ikke hva kynner var før jeg var i uke 40 ca. men DA visste jeg det veldig godt, hehe! nå er det jo mye svakere, men samme følelsen igrunn... litt rar følelse, men plager meg ikke. man bør vel ta det litt på alvor da, og speede litt ned når man kjenner det.

Eg las ein stad i dag at fleirgangsfødande kan kjenna kynnarar ganske tidleg. Eg har også lurt på det. Var plaga med dette 1 svangerskap, men ikkje særleg første gong. Eg fekk dei når eg gjekk, og kvar einaste gong måtte eg på do. Sikkert ein gong i kvarteret, slitsomt! Men då var eg vertfall seks månadar på veg.

Back
Topp