kynnere

Hanne Panne

Gift med forumet
er noe dritt

heldighvis er de milde i forhold de som kommer ettterhvert [;)] for trøste meg med det [:D]

Uff. Sikkert ikke deilig. Aldri opplevd det, så vet ikke hvordan det er. Hvor tidlig kan man få det?

ORIGINAL: Jaybird

Uff. Sikkert ikke deilig. Aldri opplevd det, så vet ikke hvordan det er. Hvor tidlig kan man få det?

rundt uke 20 tror jeg.. men nå er jo jeg gravid for 3 gang, så sikkert derfor..[;)]

oj, det var tidlig ja. fikk dem rundt uke 20 sist gang jeg.

har du vært sykemeldt i de forrige svangerskapene dine pga kynnere? svarer seff bare hvis du vil på det spm!

ORIGINAL: *OiOi*

oj, det var tidlig ja. fikk dem rundt uke 20 sist gang jeg.

har du vært sykemeldt i de forrige svangerskapene dine pga kynnere? svarer seff bare hvis du vil på det spm!

nei, har ikke vært noe sykemeldt tidligere.. kom litt tidlig forrige svangerskap å.. men de er veldig svake.. mer som svake menssemerter i smerte... men kjenner at livmora blir hard... er nok ikke noe fare på fære [;)] bare ubehaglig [;)]

Kan man få det uten å være gravid??? To-tre ganger har jeg sliti med det skikkelig! Men kun fått det om natta... Snakka med legen og hu sa det var helt normalt å få etter orgasme.... Ehhh, hvem har sagt noe om orgasme!???[>:]

Det er noe av det vondeste jeg har vært med på..... Ohh, nå gleda jeg meg til fødsel[;)]

Enig med deg der ja. Hatt masse av det i de 2 forrige svangerskapa,så regner med at de snart begynner å komme. Har hørt de blir verre og verre for hvert svangerskap

Back
Topp