Kynnere?

MammaMarit87

Flørter med forumet
Åhh jeg hører så mye forskjellig, noen sier at kynnere kan føles som "mens smerter", men andre sier at det da gjør vondt i magen på sidene og bak i ryggen, som et belte nesten..??

Jeg har veldig " mens smerter " , og de har blitt vondere, er dette noe kynnere?
Jeg har ikke merket noe "vondt belte" rundt, er i uke 34+, er det isåfall "normalt" og ikke ha hatt kynnere?

jeg merker kynnere som at magen strammer seg. det er ikke vondt, men ubehagelig

Jeg også kjenner at magen blir utrolig hard og stram når jeg har kynnere. Mens smertene har jeg gjerne utenom eller i tillegg til kynnere

ORIGINAL: bea_

Jeg også kjenner at magen blir utrolig hard og stram når jeg har kynnere. Mens smertene har jeg gjerne utenom eller i tillegg til kynnere

Samma her.. Mens smertene tyder nok på at kroppen begynner å gjøre seg klar til fødsel.

Ja det at magen er hard og strammer seg har jeg også, har også hørt at det er kroppen som forbereder seg.

ORIGINAL: MammaMarit87

Ja det at magen er hard og strammer seg har jeg også, har også hørt at det er kroppen som forbereder seg.

Da er det kynnere du har [:)] Det er livmora som trener seg til fødselen [:)]
Menssmertene som du beskriver er også vanlig mot slutten, og det er vel det som kalles modning.

Back
Topp