Kynnere vs rier

Solstråla88

Flørter med forumet
Hei,

I dag etter butikktur så har jeg hatt jevnt med kynnere. Eneste er at jeg nå er litt i tvil om det kan være rier. Husker ikke helt hvordan det føles.

Men har lagt meg ned nå i håp om at de roer seg, og tenker det at jeg ringer føden dersom det ikke gir seg. Men de kommer regelmessig, 6-7 minutter mellom hver og varer i nesten 1.5 minutt. Og det presser voldsomt ned. Kjenner jeg blir litt sliten av det. Men har også morkake som ligger helt foran åpningen, men heldigvis ingen blødning enda. Er egentlig planlagt keisersnitt den 29. Januar, men termin er 22. Februar, pga morkaka. Hva ville dere gjort i mitt sted? Har en time til sykehuset herfra

Hei,

I dag etter butikktur så har jeg hatt jevnt med kynnere. Eneste er at jeg nå er litt i tvil om det kan være rier. Husker ikke helt hvordan det føles.

Men har lagt meg ned nå i håp om at de roer seg, og tenker det at jeg ringer føden dersom det ikke gir seg. Men de kommer regelmessig, 6-7 minutter mellom hver og varer i nesten 1.5 minutt. Og det presser voldsomt ned. Kjenner jeg blir litt sliten av det. Men har også morkake som ligger helt foran åpningen, men heldigvis ingen blødning enda. Er egentlig planlagt keisersnitt den 29. Januar, men termin er 22. Februar, pga morkaka. Hva ville dere gjort i mitt sted? Har en time til sykehuset herfra

Siden du har morkaka foran åpningen, ville jeg utvilsomt ha ringt nå med en gang og ikke sett det an :)

Som Veivalsa sier så hadde jeg ringt nå med en gang pga morkakens posisjon. Og om du har født før og mistenker at dette kan være rier så er det jo en sjanse for at det er det? Trenger ikke bety at de ikke greier stoppe de eventuelt, men da er en tlf til føden på sin plass i hvert fall :) lykke til og håper det ikke er for vondt for deg <3

Siden du lurte på om det er rier eller kynnere ville jeg sagt kynnere ;p men når det er nedpress lamme og det er regelmessige sånt posisjonen på morkaka ville jeg ringt føden for å informere :-) som jeg ser du nå har gjort! Masse lykke til

Sniker fra januar! Jordmor sa til meg at rier normalt ikke varer i mer enn ett minutt. Bra du tar turen, heller en gang for mye enn en for lite:rolleyes: Lykke til!

Da er jeg innlagt til observasjon, det var rier. Har nå fått tabletter som skal dempe strammingene, hvis ikke de hjelper så blir det intravenøst. Og hvis ikke det vil hjelpe så er det keisersnitt. Så da får jeg ligge her og ta det med ro [emoji849]

Da er jeg innlagt til observasjon, det var rier. Har nå fått tabletter som skal dempe strammingene, hvis ikke de hjelper så blir det intravenøst. Og hvis ikke det vil hjelpe så er det keisersnitt. Så da får jeg ligge her og ta det med ro [emoji849]
Så bra du tok kontakt med de på føden når du gjorde! ❤ håper de hjelper så mageboer blir værende i magen! Masse lykke til og slapp av så my du får til! Skal sende gode tanker :-)

Så bra at du dro inn og at du får hjelp nå! Lykke til ❤️

Lykke til [emoji173]️ Håper de klarer å stoppe det så den lille får bli i magen litt til [emoji173]️

Så bra du ringte og ble innlagt! Håper det roer seg ❤

Masse lykke til[emoji173]️ godt du ringte [emoji173]️

Jammen godt du tok kontakt! Lykke til [emoji173]️

Lykke til! [emoji5]

Back
Topp