Kynnere uke 7???

Lillemy1980

Flørter med forumet
Jeg er 6+1 i dag og har allerede hatt mye kynnere. Kjenner så godt igjen det fra siste grav, men ikke så tidlig. Jeg kjenner de best når jeg sitter i bil.. Fler som har det og er det farlig så tidlig?

Jeg har aldri vært gravid før så jeg vet ikke hvordan kynnere føles ut. Men jeg har mye verking og murringer fra livmor. Verst om natten faktisk. Kjennes ut som kraftige og langvarige menssmerter.

Jeg har følt det samme, har liksom sånn at det strekker, sånn man kjente i begynnelsen med nr. 1. At det lages plass. Men føler det er noe annet innimellom di, di varer liksom litt lenger, å kjennes ut som kynnere bare på mindre område enn med første :p har ingen ide om det er farlig, men jeg velger å slappe av å tenke at det et normalt :)

Jeg har aldri vært gravid før så jeg vet ikke hvordan kynnere føles ut. Men jeg har mye verking og murringer fra livmor. Verst om natten faktisk. Kjennes ut som kraftige og langvarige menssmerter.

Kynnere føles som at magen trekker seg sammen og blir hard. Det klemmer og er akkurat som et godt tak som kommer og går.

Satser på at det er normalt. Jeg skal til svangerskapslege neste mandag så får hæren med henne. Jeg er redd for å ikke bli tatt på alvor...

Har en del vondt jeg også og det er spesielt på natten. Skikkelige kramper som gjør at jeg nesten står i senga:rolleyes:

Eg har, er gravid av nr.4, 9+1, har kjent i ei stund nå. Blir spesielt vonde på jobb, er sjukepleier på tung avdeling. Snakkte med jordmor på fredag og ho ville å eg skulle hvile heime i allefall ei veke og sjå om ting roa seg då, siden det er kritisk periode. Har aldri kjent dei så tidlig før og følte meg heilt galen. Satser på å ting roar seg og hvis ikkje då er det tilrettelegging på jobb.

Jeg har gått gravid før og har aldri skjønt helt hva som kalles kynnere...men spiller det noen rolle? Det strekker og stikker og verker iblandt. Sånn er det bare.

Back
Topp