Kynnere uke 15

**Snøkrystall**

Betatt av forumet
Hei. Jeg er nå 15 uker på vei, og har i mange uker kjent at det strammer seg i magen.. Men de siste ukene kommer disse kynnerene ofte... 6 ganger til dagen kanskje... Er det vanlig så tidlig? Jeg er 2. gangsfødende:)

Er vanlig ja, jordmor sa jeg burde forbedre meg denne gangen siden jeg var veldig plaget sist :-P

Mine begynte i uke 12. Og kjenner det strammer godt. Men har hatt det tidlig i begge de andre svangerskapene også. Ble satt på bricanyl første svangerskap.

Hva er bricanyl? :P

Okei, så då er det vanlig.. :) Rart at det begynner så tidlig... Sist begynte d i sånn uke 20... Har venner av meg som aldri har hatt d og vet ikke hva jeg snakker om.. Men det er faktisk til tider ubehagelig:/

Hva er bricanyl? :P

Okei, så då er det vanlig.. :) Rart at det begynner så tidlig... Sist begynte d i sånn uke 20... Har venner av meg som aldri har hatt d og vet ikke hva jeg snakker om.. Men det er faktisk til tider ubehagelig:/
En medisin som også brukes som riedempende og for å dempe sterke kynnere. Men jeg var veldig plaget og de var vonde. Så er ikke ofte man må ta der. Kynnere kjennes jo sterkere for hvert svangerskap. Og begynner som regel i uke 12. Men ikke alle kjenner dem

Her begynte jeg også å kjenne kynnerne rett før uke 12 denne gangen, har kommet tidligere for hvert svangerskap, lurer veldig på hvordan det blir utover når jeg begynte å merke dem såpass tidlig, de var ganske kraftige etterhvert med andremann husker jeg.

Back
Topp