Kynnere-tissetrang

honningbien

Juni2012 rocks!
Djiiiis, noen ganger når jeg har kynnere kjenner jeg et kjempepress mot blæra. Kjennes ut som jeg skal tisse på meg. Er utrolig ubehagelig. Noen flere som har det sånn? 

Er veldig vanlig! Nå begynner magen og fylle seg opp og trykket på blærer bli større. (og dette blir bare verre og verre for nærmere termin du kommer) Og ved kynnere så presser livmoren på blæren. Men vist du skulle mistenke en evt uvi,så hadde jeg levert en urinprøve.

Jeg er akkurat sånn jeg også!! I tillegg til at hun sparker veldig mye i blæra ellers og da... ;)

Jeg har tendenser til uvi, har spor av blod og hvite blodlegemer i urinen.. Var hos jordmor på fredag, og hun mente at jeg kanskje burde få en antibiotika-kur av legen - siden urinprøvene mine har vært sånn en stund nå.. Og idag hos legen, virket han ikke spesielt opptatt av dette, selvom jeg var litt bekymra. Men i 3 uker nå har jeg slitt med luftveisinfeksjon, som ikke vil bli borte av seg selv, og måtte nå ha en antibiotikakur mot dette, så da satser jeg på at den kuren "fikser" den begynnende uvi'en også..

Kanskje du skulle tatt deg en sjekk du også?...

Jeg har det også sånn! Skikkelig ubehagelig, spesielt hvis det skjer når man er på kino, sitter på bussen e.l..hehe. Jeg har ingen mistanker om uvi. Da må jeg tisse hele tiden uansett om jeg har kynnere eller ikke.

Har i grunn ikke mistanke om uvi, men skal til jordmor på torsdag så blir jo en sjekk da. 
Greit å se at det ikke bare er meg! 

Jeg har samme følelse når jeg får de vonde kynnerne... Var ekstra ille når jeg hadde uvi, men det er nå slik uten uvi og, ble bare litt mer intenst når jeg hadde uvi..

Back
Topp