Kynnere tidlig i svangerskapet

Krepsen89

Gift med forumet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Februarlykke 2016
Desemberlykke 2018
FebbisBebbis2021 ❄️
Hei! Jeg sliter en del med kynnere denne gangen, de kommer med en gang jeg anstrenger meg litt og kan holde på et par timer før de roer seg. Det er ikke veldig vondt, men litt smerter er det. Skal få tatt en urinprøve på mandag men lurte på om noen hadde erfaringer med dette?

Jeg er gravid med nr. 3 og er 21 uker på vei...

Jeg hadde mye kynnere med nr 3 fra uke 20. Mine kom gjerne når jeg satte meg ned etter at jeg hadde anstrengt meg. Hadde de feks hver kveld når jeg satte meg i sofaen etter at de eldste var lagt. De hadde ingen modnings effekt så jordmor sa at jeg ikke trengte å bekymre meg, men prøve å unngå stress så mye som mulig (ikke lett med to små). Fra ca uke 30 tok kynnerene seg opp i hyppighet og styrke. Ingen ingen modnings effekt. Fødte to dager før termin.

Å ja. Startet tidlig denne gangen. Kraftig som fanden blir de også, jo lenger på vei jeg kommer.
Sa i fra til jordmor at de startet vanvittig tidlig denne gangen og da lo hun. Og «beroliget» meg med at jo fler ganger man er gravid, jo tidligere kommer de og jo kraftigere blir de. Hun kunne også «berolige» meg med at det samme gjaldt etterriene:bag::bag::bag::wtf:
Hehe.
Men kraftige kynnere er jo «godt» for noe.. man får øvd godt på pusteøvelser:hilarious::hilarious::hilarious:

Å ja. Startet tidlig denne gangen. Kraftig som fanden blir de også, jo lenger på vei jeg kommer.
Sa i fra til jordmor at de startet vanvittig tidlig denne gangen og da lo hun. Og «beroliget» meg med at jo fler ganger man er gravid, jo tidligere kommer de og jo kraftigere blir de. Hun kunne også «berolige» meg med at det samme gjaldt etterriene:bag::bag::bag::wtf:
Hehe.
Men kraftige kynnere er jo «godt» for noe.. man får øvd godt på pusteøvelser:hilarious::hilarious::hilarious:

det med etterrier kan jeg skrive under på!

Hadde masse kynnere selv med lillesøster, startet i uke 20. Holdt på hele svangerskapet med det, og var sykmeldt pga det og bekkenløsning + dårlig søvn. Var slitsomt, kunne knapt røre meg uten å få kynnere

Hadde kynnere fra uke 18 med første. Masse kynnere gjennom hele svangerskapet fra uke 12 med nr to. Er nå straks 20 uker på vei med tredje, og har opplevd en skikkelig kynner der magen blir steinhard kun en gang

Gravid med nr. 3 her og, opplever at det er mer kynnere med hver unge. Denne gangen kom de tidlig, å de kommer veldig ofte.

Okei .. godt å høre at det er så vanlig, men innmari slitsomt å vite at jeg skal gå rundt sånn så lenge :P haha. Og etterrier JA... Var nok på nr to så er spent på hvor heftig det blir denne gangen:o

Hadde kynnere fra uke 15 med førstemann og MYE og sterke fra etter uke 20. Ble delvis sykemeldt pga det etterhvert fordi det tok helt av når jeg var i aktivitet. Er bare i uke 5 nå så vet ikke hvordan det blir denne gang :)

Back
Topp