Kynnere tar seg opp

Amahel

Forumet er livet
Juli13-jentene
De siste dagene har jeg kjent at magen blir oftere og oftere stram og hard.
Selv nå når jeg bare sitter helt i ro her så strammer den seg.
Ikke slike typiske kynnere som jeg leser dere andre har.
Ikke er de vonde, bare kjenner magen virkelig er stram/hard.
Men kan ikke tenke meg det er noe annet enn kynnere.

Kanskje det er disse bringebærblad kapslene som virker eller om det er fullmånen?

I tillegg så kjennes det av og til ut som om jeg har en nålepute der nede som prøver å presse seg ut :eek:
Heldigvis ikke så ofte, og det kjenner jeg stort sett når jeg er i mye bevegelse.
Kan også kjenne at det stikker i høyre rompeball og det brer seg nedover låret.
Regner med at jeg bare skal ta dette som gode tegn på modning ;)

Kanskje det ikke er så lenge igjen:) modning er et godt tegn:)

termin 21.07.2013

Jeg har også sånne kynnere, ofte men ikke vonde. Stikker litt nedi der av og til, har tenkt at det er hodet som skal feste seg helt. Litt ubehagelig å være i mye aktivitet når det skjer. Termin 9.juli, så hadde håpet hun drøyde til juli :)

Har det ganske så likt som du beskriver Amahel altså! :)
Fullmåne i kveld er det ikke?, så da skal jeg iallefall spise sterk mat, og hoppe i høyet! ;)
Er nok ganske utålmodig jeg da.. men men... :)

Jeg har også sånne kynnere, ofte men ikke vonde. Stikker litt nedi der av og til, har tenkt at det er hodet som skal feste seg helt. Litt ubehagelig å være i mye aktivitet når det skjer. Termin 9.juli, så hadde håpet hun drøyde til juli :)
Jeg kan godt vente en uke til her også så vi er i juli. Men jeg er klar jeg om han vil komme nå ;)
Termin dagen etter deg :)

♥ Termin 10 juli ♥

Har det ganske så likt som du beskriver Amahel altså! :)
Fullmåne i kveld er det ikke?, så da skal jeg iallefall spise sterk mat, og hoppe i høyet! ;)
Er nok ganske utålmodig jeg da.. men men... :)
Sterk mat spiser jeg daglig. Har gjort siden lenge før jeg ble gravid, så det har vel ikke noe virk når jeg er vant til det.

♥ Termin 10 juli ♥

• Liker
Reactions: T2R
jeg og har mange kynnere, kjenner ikke smerte, magen bare strammer seg :)

Masse harde og ubehagelige kynnere her også. Vet ikke hvordan jeg skal sitte behandling lenger, best og ligge :p Jeg kjenner at jeg er blitt forferdelig sliten den siste uka og spesielt nå i helga. Jeg er totalt tappet for energi..! Har litt menssmerter og norn få ganger kan jeg kjenne litt rygg vondter.. Det er vel modning :) Håper det modnes fort fremover nå! ;)

♡Termin 15 juli♡

Vi må vel gjøre regning med at disse vondtene og ubehaget er godt for noe :p

Kynnere hver dag, nesten konstant. Og føles som hun vil ut hver gang jeg sitter i bilen. Ofte stikkinger...
Men sånn her har jeg jo hatt det i flere uker nå. :p Så vet ikke om det er modning. :rolleyes:

Hodet er langt nede nå da, knapt festet. Det er visst positivt siden ikke alle fester hodet før fødsel på flergangsfødende.

Har din festet hodet ennå?
Kan være det som stikker.
Om det brer seg nedover og utover kan det være noe med bekkenet, sa jordmor til meg. Jeg har kun stikking på midten, og det skyldes visst baby.

Kynnere hver dag, nesten konstant. Og føles som hun vil ut hver gang jeg sitter i bilen. Ofte stikkinger...
Men sånn her har jeg jo hatt det i flere uker nå. :p Så vet ikke om det er modning. :rolleyes:

Hodet er langt nede nå da, knapt festet. Det er visst positivt siden ikke alle fester hodet før fødsel på flergangsfødende.

Har din festet hodet ennå?
Kan være det som stikker.
Om det brer seg nedover og utover kan det være noe med bekkenet, sa jordmor til meg. Jeg har kun stikking på midten, og det skyldes visst baby.
Jeg vet ikke om han har festet hodet.
Skal på kontroll igjen på tirsdag, skal høre da. Han hadde ikke det for tre uker siden på forrige kontroll.
Jeg har jo hatt plager med bekkenet, så det kan jo være begge deler da?
Snuppa festet ikke hodet i det hele tatt før fødsel var i gang, dette er tredje gang, så det er jo ikke sikkert at det fester seg før nå heller...

Back
Topp