Kynnere... Sterke og mange

Love4two

Forumet er livet
Når en får kynnere, får en også smerter i korsryggen?
Har hatt noen voldsomme kynnere i dag, ikke hatt de så kraftige før. Var ute og gikk, helt normalt vil jeg si, stoppet opp fordi jeg treff ei bekjent, gikk videre etter fem minutter og da kom alle disse kynnerne. Var vondt og tungt å gå, måtte snegle meg videre hjem. Etter den korte turen har de kommet og gått jevnlig. Viste ikke at kynnere kunne komme så voldsomt og holde på så lenge.

Ja jeg kjente kynnere også i korsryggen, men ikke før mot slutten av svangerskap når de ble sterkere[;)]

Så siden jeg er i uke 29+3 så er ikke slike kynnere så uvanlig da mb?

Slike kynnere er absolutt ikke uvanlig så sent i svangerskapet[;)] Jeg har hatt veldig sterke kynnere fra tidlig av i svangerskapet, i tillegg til at jeg har hatt kraftige (svært ubehagelige) muskelspenninger.

Halloen.....
Jeg tror at Jeg har kynnere, Og synes nesten det kjennes ut som om Jeg får litt pusteproblemer når di kommer fordi det knytes Til...

ORIGINAL: Linnemi

Slike kynnere er absolutt ikke uvanlig så sent i svangerskapet[;)] Jeg har hatt veldig sterke kynnere fra tidlig av i svangerskapet, i tillegg til at jeg har hatt kraftige (svært ubehagelige) muskelspenninger.

Signerer denne

Så fint å få vite dette. Syntes det var så utrolig ubehagelig da det sto på. Tenkte at nå føder jeg [:D][:D][:D] Dette var et signal fra kroppen om at nå Hege er du kommet ganske så langt i svangerskapet så snart får du se lille jenta de [:)][:)][:)]

Back
Topp