Kynnere som ikke gjør vondt?

• Trådstarter Trådstarter Ingenbruker
  • Opprettet Opprettet
I

Ingenbruker

Guest
Har i hele dag hatt skikkelige kynnere, MEN kjenner bare at det strammer skikkelig og at magen blir hard, men null smerte. Hva i all verden er dette?

Har hatt mye kynnere før og de er jo alltid vonde...

Høres ut som det jeg opplever :p Kan være ubehagelig eller upassende til tider, men aldri vondt :p

De fleste kynnerne jeg har er ikke vonde. Helt naturlig det, livmoren øver seg jo. Men innimellom drar det til skikkelig, så jeg nesten mister pusten... ;)

Det er disse som er naturlige, de skal ikke gjøre vondt :-) De som gjør vondt er fremprovosert enten av stress eller fysisk aktivitet.

Mine gjør bare vondt når jeg stresser... Så jeg gleder meg vilt til å bli ferdig med eksamen så jeg kan slappe av...

Takk for svar... Føler meg litt teit nå... Trodde det var vanlig med vonde kynnere jeg :p haha... Jaja, da får jeg bare ta de imot da, så lenge det ikke er noe farlig :p

Her er det også bare magen som blir hard, men ikke vondt. Hadde det ikke med førstemann heller. Så denne beskrivelsen at smerten flytter seg nedover kjenner jeg meg ikke igjen i. Er derfor bestandig usikker på om det er kynnere jeg har. Men det må det jo være.

Her er det også bare magen som blir hard, men ikke vondt. Hadde det ikke med førstemann heller. Så denne beskrivelsen at smerten flytter seg nedover kjenner jeg meg ikke igjen i. Er derfor bestandig usikker på om det er kynnere jeg har. Men det må det jo være.

Jeg har også vært veldig i tvil, men jeg har blitt enig med meg selv om at det må være kynnere jeg har :p

Jeg har også vært veldig i tvil, men jeg har blitt enig med meg selv om at det må være kynnere jeg har :p
Hehehe, ja, jeg har vel også fattet vedtak om at det må være kynnere. Er jo egentlig greit at man slipper smertene da. Holder med den harde babykula ;)

Hehehe, ja, jeg har vel også fattet vedtak om at det må være kynnere. Er jo egentlig greit at man slipper smertene da. Holder med den harde babykula ;)

Sant ;) Her har de begynt å presse babyen opp i lungene mine tror jeg, for jeg får ikke nok luft noen av gangene :p

Sant ;) Her har de begynt å presse babyen opp i lungene mine tror jeg, for jeg får ikke nok luft noen av gangene :p
Æsj, det høres slitsomt ut!
Er litt spent på hvilken vei mini ligger. Sparkene er overalt, så jeg har rett og slett gitt opp å finne ut av det. Skal på UL på mandag, så det blir spennende :D

Æsj, det høres slitsomt ut!
Er litt spent på hvilken vei mini ligger. Sparkene er overalt, så jeg har rett og slett gitt opp å finne ut av det. Skal på UL på mandag, så det blir spennende :D

Her er det også spart alle steder, ribbeina har begynt å få gjennomgå de siste dagene :o Vi skal på 3dul om en uke, gleder meg til å se hvordan hun ligger :D

Høres ut som det samme jeg opplever. Jeg trodde heller ikke det var kynnere, for det er jo ikke vondt. Men da er det vel det jeg har da:p

Nå vet jeg hva du snakker om. Har nettopp kommet ut av dusjen og fikk nesten ikke puste og magen ble steinhard. Hjelpemeg!

Godt å høre at flere er i tvil... Her strammer det skikkelig men ikke sånn at det beveger seg nedover, vil ikke si det er vondt, men sånn ubehagelig... Men de kommer så ofte...

Må liksom ta et ekstra stort innpust :p Og vi blir jo ikke noe mindre fremover :p
Jeg måtte bare stå i ro og puste dypt ja!
Godt å høre at flere er i tvil... Her strammer det skikkelig men ikke sånn at det beveger seg nedover, vil ikke si det er vondt, men sånn ubehagelig... Men de kommer så ofte...
Ja, he også til tider. Spesielt når jeg stresser.

Back
Topp