Kynnere som ikke er vonde! :)

Karina

Meg :)
Jeg har hele tiden gått og trodd at jeg ikke har kynnere.. Men nå skjønte jeg plutselig at hver gang magen blir hard som en fotball, er det fordi jeg har kynnere :P hehe! magen blir kjempestram, men det er ikke vondt eller ubehagelig i det hele tatt! Kjenner bare at det strammer seg :) Flere som har det sånn?

Etter å ha hatt skikkelig bad-ass vonde kynnere, er kynnerne jeg har nå supre i forhold :D det er nesten på grensen til å være koselig med disse gode kynnerne, fordi magen blir så rund og fin :P

Hehe, så bra da :) :) jeg synes også bare det er "gøy" med kynnere, og får alle rundt meg til å kjenne på den sinnsykt harde magen min :P men hvordan kjennes vonde kynnere ut da? Er det som menssmerter? Kan jo veldig godt være de blir vonde etterhvert ;)

Hehe, så bra da :) :) jeg synes også bare det er "gøy" med kynnere, og får alle rundt meg til å kjenne på den sinnsykt harde magen min :P men hvordan kjennes vonde kynnere ut da? Er det som menssmerter? Kan jo veldig godt være de blir vonde etterhvert ;)

De kjentes ut som om jeg måtte på toa og presse hele tiden :/ i tillegg var det som en skikkelig magepine som virket som aldri skulle bli borte. Men plutselig, etter en natt med ordentlig søvn og hvile var det som forduftet. Da hadde jeg hatt det i tre døgn :(

Jeg har en del kynnere uten spesielt ubehag, men også en del svært ubehagelige. Går ofte med følelsen av at magen "sprenges", men lurer på om det kan være kynnere i kombinasjon med at magen vokser..? Magen min har vært liten frem til nå, hva tror dere? Hvor ubehagelig er det når magen vokser liksom? :p

I har vokst litt gjennom hele sv.skapet og fra uke 10-18 hadde jeg smerter på siden av og øvre del av magen. Liksom støl. Jeg kom frem til at det måtte være magemusklene mine som "sprengdes" for å gjøre plass til bebisen... Men har ikke dobbeltsjekket det med noen lege, så jeg er ikke helt sikker...hehe...etterhvert tok det jeg regner for kynnere over :)

Første svangerskap så merka eg nesten ikkje noke te desse kynnarane, bare at magen blei hard...men denne gangen er dei mykje meir intense, nesten som dei tar pusten frå meg av og til. Ikkje direkte vonde, men eit enormt "press/trykk" på ein måte :P Men JM sa det var heilt normalt, er jo bare 2år sidan eg sist gjekk gravid, så livmora "husker" vel, og jobber ekstra :P

Mine er også sånn, ikke vondt bare kjennes veldig rart ut :)

Med førstemann, så var det slik at jeg måtte ta på magen for å kjenne at jeg hadde en kynner:) Nå er de litt mer ubehagelige, men ikke vonde :)

Med vesla hadde jeg kun såne kynnere som du ts :) mye merr behagelig de en dem jeg har i dette svangerskapet.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Mine er ganske vonde innimellom, sånn at jeg må krølle meg sammen og puste gjennom det, men ligner ikke menssmerter synes jeg. Mer som om man får krampe under foten... Andre ganger er det ikke så ille, bare knallhard mage og veldig øm, ingen må ta på den...

Har selv kynnere jeg ikke kjenner noe særlig til, utenom at magen blir steeeein hard. Og enda da må jeg liksom poke litt på magen for å kjenne det:)

Jeg var ikke klar over at jeg hadde kynnere før jeg nevnte for jordmor at jeg pleier å få sting i sia/hold når jeg går fort. Også er magen veldig hard innimellom, men ingen av delene er direkte vondt. Stinget jeg får av å gå fort, går som regler over igjen bare jeg sakker farten :)

Back
Topp