Kynnere som er vonde og mensmurring som sitter i mage og rygg

MiO04

Glad i forumet
Klarte ikke å sove fordi jeg hadde vonde kynnere og mensmurring i ryggen og magen. I tillegg var magen veldig hard og det minnet om rier bare at de ikke gjorde like vondt som ekte rier.

Jeg har ikke opplevde med mine to forrige og lurer egentlig på om det er falsk alarm eller om det er tegn på at fødselen nærmer seg? Er 36+4 idag så håper ikke fødselen starter før søndag!

Venter 1 av 3 kjekkeste gutter den 06.08.13 ;)

Høres ut som modningstegn ja og at kroppen begynner å gjøre seg klar:)

Venter nr 3 4. August:)
Har ikke opplevd vonde kynnere før, det startet med rier bare. Hvor lang tid har det før fødselen starter? Håper ikke det varer i flere uker for det har jeg hatt hele dagen idag :(

Har ikke opplevd vonde kynnere før, det startet med rier bare. Hvor lang tid har det før fødselen starter? Håper ikke det varer i flere uker for det har jeg hatt hele dagen idag :(

Kynnere skal jo ikke være vonde, så hvis de ikke går over hvis du endrer stilling eller gjør noe annet ville jeg ringt jm eller føden og hørt. Hvis du er fleregangsfødende er det vanligere med kynnere og murringer mot slutten. Vanskelig og si hvor lenge en må gå dessverre:( men er du i tvil så ringer du føden:)

Venter nr 3 4. August:)

Jeg hadde det helt likt tidligere denne uken, var da akkurat like langt på vei som deg. Hadde vonde kynnere som varte i 45-50sek med 3-5min mellomrom. Trodde det var modningsrier, var på føden og tok ctg. Der så de at jeg hadde veldig mye kynnere/rier, men jeg var ikke moden i det hele tatt og hadde relativt lang livmorhals enda. Og siden da har de ikke vært så regelmessige, men får harde kynnere en del i løpet av en dag. En vet når det er rier og når fødselen er i gang tenker jeg - er andregangs her :)

Hadde d på samme måte i går, tenkte å at det var noe, men det var liksom ikke ondt men litt ubehagelig da magen ble har etter noen minutters mellomrom å hadde mensen murringer..Har ikke hadd så mange å så mye etterhverandre, defor synes jeg det var litt rart, (er å førstegangs) Men gjikk å la meg å kjente ikke noe utover natten å ingenting idag, så da var d vell bare modning=), å bra var det:P!

Back
Topp