Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, er en litt uvant følelse. Jeg er 17 uker på vei, men har kjent det fra rundt 15 uker jeg også. Har undersøkt litt på nett, og ser at alle får kynnere fra uke 12-13, men ikke alle kjenner det.Ja! Tror jeg har hatt det flere ganger. Syns det var/er ganske ubehagelig.. Er bare
15 uker på vei. Har kjent kynnere før med førstemann, men det var mer mot slutten så syns det var litt rart å kjenne det så tidlig!
Ja, tror Braxton-Hicks er det samme som kynnere, men at det kalles det dersom du får den før halvgått svangerskap. Har prøvd å Google litt. Bra å høre at flere har opplevd dette, det er nok normaltJa, har kjent det tidsvis en stund. Trodde det var alt for tidlig, men fikk og høre på UL at Braxton-Hicks kontraksjoner (de man hører om på tv som "falske" rier) kan gi inntrykk av trangere forhold i livmoren. Lurer på om det er det samme som kynnere
Det er det samme somJa, har kjent det tidsvis en stund. Trodde det var alt for tidlig, men fikk og høre på UL at Braxton-Hicks kontraksjoner (de man hører om på tv som "falske" rier) kan gi inntrykk av trangere forhold i livmoren. Lurer på om det er det samme som kynnere
Er nok kynnere du opplever høres det ut somEr førstegangs, og har kjent sammentrekninger siden uke 13. Virker som om det er veldig unormalt med kynnere/sammentrekninger så tidlig i svangerskapet når man er førstegangs. Kanskje det kan være noe annet jeg har? Livmoren blir veldig hard, og trekkes på en måte lengre oppover mot navlen. Er ubehagelig, og kan kjenne det 1-2 ganger i løpet av dagen. Spesielt etter dobesøk (og alltid etter samleie).![]()