Kynnere så tidlig?

Slappfisk med to små

Glad i forumet
Kan det være tilfelle at jeg allerede merker kynnere?
Hadde det masse sist, men ikke så tidlig...
I dag da jeg trykket og kjente på magen så merket jeg at det strammet til og at det kjente ut som svake kynnere[8|][8|] Er det bare hjernen min som tuller, eller er det tilfelle?

eg og kjenner det samme som deg..kjenner det strammer til av og til..også kjenner eg babyen sparker[:D] men ikke så ofte enda[;)]

jeg har også kjent det. Bare en gang jeg kjente klart og tydelig at livmora trakk seg sammen og da jeg kjente på den så var den steinhard, men kjenner det ofte ellers og, men da er det ikke så tydelig som de var den ene gangen[:-]

Godt mulig det er det... jeg har hatt tydelige kynnere siden uke 11-12. Eneste rådet er å ta det med ro.... merker de oftere på stressende dager.

Har hatt kynnere i to uker nå ca[&o] er vondt jo...fikk det tidlig sist og[:)]

Hvordan kjennes kynnere ut egentlig?! [&:]

Jeg har og begynt med litt kynnere.

ORIGINAL: *mini_me*

Hvordan kjennes kynnere ut egentlig?! [&:]

Jeg syns det kjennes ut som mensmurringer,men magen eller livmoren strammer seg og slipper taket om en annen :P

Godt det er flere, hadde tenkt til å spørre om det samme. Her har det vært ofte de siste dagene, skal på tidlig ultralyd i morgen så skal spørre om det da. Hadde det litt sist og, men disse er mere ubehagelige...[:o]

Bra at det ikke bare er meg da[;)]
Er grådig irriterende når jeg sitter på bussen og det plutselig strammer til...
Jaja, alt man må gå gjennom[8D][:D]

du er ikke alene nei. Har begynt å få det siste uken nå. Kjenner det spesielt godt i stressa situasjoner feks på jobb. Fikk det tidlig sist også.

Back
Topp