Kynnere så tidlig?

stormage

Elsker forumet
Desemberglede 2015
Er bare 10'+6 men tror jeg har hatt en del kynnere idag fordi jeg har hatt litt stramninger som var veldig vonde hvor jeg ikke kunne gå. Ikke sånne strekk vondt heller....ser på papirene fra forrige gang at sykemelding pga kynnere startet i uke 21. Men nå er det vel altfor tidlig? Må da være noe annet eller?

Finner du livmoren din? Klarer du kjenne om den blir hard når dette skjer?

Kynnere har vi hele svangerskapet i varierende grad, men man kjenner dem ikke så godt i starten, og vet ikke at det er det. Mye av murringen i starten er like gjerne kynnere, egentlig.

Jeg kjente at livmoren ble knallhard da jeg fikk en sånt ubehagelig strammende følelse på trilletur med eldstemann, sånn pp denne tiden her omtrent påvei med yngste.

Jeg har aldri blitt sykemeldt pga kynnere da, så plaget har jeg aldri vært. Men at du har kynnere nå er ikke utenkelig.

Jeg er 8+1 og jeg har kjent kynnere allerede, ikke så vonde men ubehagelige og det er akkurat samme følelsen som da jeg hadde kynnere I de forrige svangerskapene.

Jeg gikk et helt svangerskap sist uten å kjenne en eneste kynner, eller rie! Håper på å klare meg uten kynnere denne gangen og :-) Men med rier til slutt selvfølgelig, vil ikke gå gjennom keisersnitt en gang til...

Back
Topp