Kynnere. Så mange kynnere

Ja, eneste ulempen var at riene da haglet i åpningsfasen. følte jeg sprengte smerteskalaen og fikk absolutt ingen pauser:woot:. Regner med at det kommer til å gå fort og intenst denne gangen også, så må bare stålsette meg med tanke på riene:wideyed:.

Det høres ut som sånn jeg hadde det sist også! Jeg har tenkt at det var pga jeg ble satt i gang, men jordmora sa at det nok var en kombinasjon av at jeg ble satt i gang og at jeg generelt føder fort. Håper litt at det stemmer, men samtidig håper jeg det kan gå litt saktere enn sist. Så kanskje det blir litt mindre intenst og jeg kan få i alle fall noen pauser og være litt mer tilstede. Opplever en del kynnere for tiden, men ingenting smertefullt. Kjenner bare at magen blir hard. Så håper det stemmer at det kan si at fødselen vil gå fort :p
 
Nå har de begynt å merkes mye mer her og. Må stoppe opp med det jeg holder på med, stå rolig hvis jeg går osv. Blir alltid tissatrengt etterpå. Andre som blir det?:bored:
 
Nå har de begynt å merkes mye mer her og. Må stoppe opp med det jeg holder på med, stå rolig hvis jeg går osv. Blir alltid tissatrengt etterpå. Andre som blir det?:bored:
Får ofte mer kynnere hvis blæra begynner å fylles. Kynneaktiviteten avtar når den er tømt:)
 
Husker sist svangerskap fikk jeg kynnere etter sex! Helt grusomt! Men denne gangen kan vi ikke ha sex enda, men hadde nok ikke hatt sex om jeg fikk kynnere etterpå. Tenker kroppen sier det er nok.
jeg kjenner kynnere tidlig her også. Fikk beskjed av sykehuset at om jeg kjenner de skal jeg sitte meg ned og slappe av og avslutte aktiviteten som gav meg kynnere.

Hvor er du? :smiley-angry017
 
Nå har de begynt å merkes mye mer her og. Må stoppe opp med det jeg holder på med, stå rolig hvis jeg går osv. Blir alltid tissatrengt etterpå. Andre som blir det?:bored:

Kynnere gjør meg alltid tissatrengt, men om jeg ikke går på do så går følelsen over etter en liten stund. Liker ikke å gå på do hele tiden :p
 
Har en del kynnere jeg også. Hadde noen i forrige svangerskap også, men er flere denne gangen. Har sikkert en sammenheng med at jeg er mer aktiv i dette svangerskapet. Tar lang tid før det roer seg også siden jeg ikke kan legge meg nedpå bestandig. Hvis jeg anstrenger meg, mini klatrer på meg eller hun er litt uforsiktig og treffer magen min litt hardt blir det kynnere med en gang :facepalm: er så glad for at mannen endelig har ferie så jeg får litt avlasting!
 
Jeg har hatt kynnere som går over i strålende smerte ned lårene mine. Er det normalt?
 
Jeg har hatt kynnere som går over i strålende smerte ned lårene mine. Er det normalt?

Jeg har hatt dette litt de siste dagene, også blir jeg nummen nedover i høgre bein. Aner ikke om det er normalt. Håper det :nailbiting:
 
Jeg har masse kynnere nå. Blir utrolig sliten av det. Kan ikke gjøre den minste ting uten at magen føles som en hard medisinball. I natt låg jeg våken med kynnere som kom igjen og igjen over flere timer. Tenkte at nå går det vel snart over i rier :nailbiting: Men roet seg når det begynte å bli lyst ute igjen og fuglene kvitret. Fikk heldigvis sove litt til. I dag har jeg kjent press nedover mot rumpen under kynnerne, slik at jeg føler jeg må gå på do. Håper det er naturlighet forklaringer, vil helst ha mini inni magen noen uker til :happy:
 
Hatt litt pause fra kynnere en ukes tid nå, men fra i går kom de tilbake for fult. Kjenner dem i ryggen og det er ubehagelige. Men de går fort over og kommer kun hvis jeg styrer med noe så er 100% sikker på at det ikke er rier. Men fy så slitsomt! Hadde ikke en eneste en i første svangerskap.
 
Jeg har kjent dem et par måneder nå, men har definitivt økt i frekvens og intensitet de siste dagene. De kombineres (ikke alle men noen da) med svake menssmerter nå. Håper ikke det er begynnelsen på noe her, jeg har 4 uker igjen til termin (og en som fortsatt er i seteleie) :nailbiting::wideyed::hilarious:
 
Jeg har kjent dem et par måneder nå, men har definitivt økt i frekvens og intensitet de siste dagene. De kombineres (ikke alle men noen da) med svake menssmerter nå. Håper ikke det er begynnelsen på noe her, jeg har 4 uker igjen til termin (og en som fortsatt er i seteleie) :nailbiting::wideyed::hilarious:
Skjønner du blir nervøs, her er det også i kombinasjon med menssmerter de siste dagene! I går hadde jeg to-tre tak som tok skikkelig i korsryggen og husket med ett hvordan riene kjentes ut sist :wideyed: men kom heldigvis ikke noe mer, bare vanlige kynnere etterpå.
 
Skjønner du blir nervøs, her er det også i kombinasjon med menssmerter de siste dagene! I går hadde jeg to-tre tak som tok skikkelig i korsryggen og husket med ett hvordan riene kjentes ut sist :wideyed: men kom heldigvis ikke noe mer, bare vanlige kynnere etterpå.


Jeg har jo ingenting å sammenligne med fra før heller :D Men antar at det i «verste» fall er noen kjempetidlige modningsrier (håper jeg da).
 
Back
Topp