Kynnere på natten

~lykkelig med barn~

Elsker forumet
Juli13-jentene
Inatt har jeg hatt mye kramper i foten og leggen. Au!

Men verre var det at jeg fikk vond kynner som jeg også merket i korsryggen. Mens jeg lå i sengen, og akkurat hadde våknet av fotkramper. Fikk beskjed av legen igår om å ta det med ro, og å ligge i sengen er jo ganske rolig.

Håper det gir seg snart. Ellers blir det nytt legebesøk. Man skal jo ikke merke kynnere i ryggen? Er 25+1.

Aldri hørt om kynnere i ben generelt jeg :(
Lite til hjelp her desverre... Får av og til kramper i låret men aner ikke hva det kommer av. ;)

Mine kynnere kan gjøre vondt i korsryggen, spesielt hvis jeg ligger eller må på do. Og kynnere trenger ikke kun å komme av at man er i aktivitet. Kan også komme av stress, psykisk, at man uroer seg osv. Så dermed kan de like gjerne komme når man ligger i sengen.

Men det i korsryggen kan jo også komme fra krampene at du har anspent deg :)

Uff,ikke godt høres det ut som... Håper du får roligere netter framover :-)

Aldri hørt om kynnere i ben generelt jeg :(
Lite til hjelp her desverre... Får av og til kramper i låret men aner ikke hva det kommer av. ;)

Kynnere var ikke i bena, det var kramper i bena jeg våknet av, og så kom det kynnere i magen som strålte ut i ryggen.
Aldri hørt om kynnere i bena jeg heller. Hi hi! :p

Mine kynnere kan gjøre vondt i korsryggen, spesielt hvis jeg ligger eller må på do. Og kynnere trenger ikke kun å komme av at man er i aktivitet. Kan også komme av stress, psykisk, at man uroer seg osv. Så dermed kan de like gjerne komme når man ligger i sengen.

Men det i korsryggen kan jo også komme fra krampene at du har anspent deg :)

Takker for svar! :-)
Ja, det kan jo være at vondt i ryggen kom av spente muskler. :-)

Back
Topp