kynnere på natta

solstråle08

Glad i forumet
uff har begynt ¨få kynnere på natta av alle ting. og det er sååå vondt. holder meg våken lenge. andre også som får på natta??[&o]

Jepp. Men bare sånn at jeg våkner men sovner igjen med en gang. Så kan ikke si det plager meg nei.

ORIGINAL: Stinius

Jepp. Men bare sånn at jeg våkner men sovner igjen med en gang. Så kan ikke si det plager meg nei.

Vist eg får så er det slike og.

Får kynnere hele dagen jeg, gjør jeg en bevegelse for fort eller "løper" opp trappen setter det i gang, er heldigvis ikke vondt men er veldig ubehagelig:/

Våkner opp av kynner om natten, det gjør ikke noe særlig vondt det er bare veldig ubehagelig enkelte ganger, men jeg sovner så fort det har gitt seg[:)]

ORIGINAL: smuule

Får kynnere hele dagen jeg, gjør jeg en bevegelse for fort eller "løper" opp trappen setter det i gang, er heldigvis ikke vondt men er veldig ubehagelig:/

Jeg og!

ORIGINAL: smuule

Sånn har jeg det og. Har om kvelden når jeg legger meg og om morran når jeg våkner, men har ikke vært plaget av det sånn at jeg våkner om natten. Heldigvis [:)]

Jeg er også "plaget" av dette.. Får det når jeg er sliten og da gjør en fysisk anstrengelse som å løfte lillesnuppa osv. Har det også på morgenen. Føles liksom litt som man må skikkelig på do når de er kraftige...fler som føler det sånn??

ORIGINAL: Gull nummer 3

Jeg er også "plaget" av dette.. Får det når jeg er sliten og da gjør en fysisk anstrengelse som å løfte lillesnuppa osv. Har det også på morgenen. Føles liksom litt som man må skikkelig på do når de er kraftige...fler som føler det sånn??

godt forklart[:-] føler noe av det samme. små plagsomt og litt ekkelt.

ORIGINAL: solstråle08

Ja de gangene det blir sånn er ekkelt[&:] Men samtidig så blir jeg liksom litt glad av alle sånne normale fysiske tegn på at ting er som det skal[:)] Så man kan vel si det sånn at jeg FORELØPIG er litt gla' i å ha kynnere
Hehe[:D]

Jupp!

ORIGINAL: solstråle08

Ja de gangene det blir sånn er ekkelt[&:] Men samtidig så blir jeg liksom litt glad av alle sånne normale fysiske tegn på at ting er som det skal[:)] Så man kan vel si det sånn at jeg FORELØPIG er litt gla' i å ha kynnere
Hehe[:D]

ja det er jo gode tegn på at alt er som det skal..så det er jo godt. men skulle gjerne heller bare fått de på dagen[:)]

Back
Topp