solstråle08
Glad i forumet
uff har begynt ¨få kynnere på natta av alle ting. og det er sååå vondt. holder meg våken lenge. andre også som får på natta??[&o]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: smuule
Får kynnere hele dagen jeg, gjør jeg en bevegelse for fort eller "løper" opp trappen setter det i gang, er heldigvis ikke vondt men er veldig ubehagelig:/
ORIGINAL: Gull nummer 3
Jeg er også "plaget" av dette.. Får det når jeg er sliten og da gjør en fysisk anstrengelse som å løfte lillesnuppa osv. Har det også på morgenen. Føles liksom litt som man må skikkelig på do når de er kraftige...fler som føler det sånn??
ORIGINAL: solstråle08
Jeg er også "plaget" av dette.. Får det når jeg er sliten og da gjør en fysisk anstrengelse som å løfte lillesnuppa osv. Har det også på morgenen. Føles liksom litt som man må skikkelig på do når de er kraftige...fler som føler det sånn??
godt forklart[:-] føler noe av det samme. små plagsomt og litt ekkelt.

ORIGINAL: solstråle08
godt forklart[:-] føler noe av det samme. små plagsomt og litt ekkelt.
Ja de gangene det blir sånn er ekkelt[&:] Men samtidig så blir jeg liksom litt glad av alle sånne normale fysiske tegn på at ting er som det skal[:)] Så man kan vel si det sånn at jeg FORELØPIG er litt gla' i å ha kynnere
Hehe[:D]