Kynnere på en side?

FirstTime

Elsker forumet
er det noe gærli med meg? dere som "kan dette"...kan man ha kynnere vondt på en side..hatt det noe jævlig i snart fem timer... knyter til i menssmerter bak rygg og foran...har også veldig svie og mye magesyre som gjør meg uggen....noe sammenheng??

Håper nooen kan svare meg. er rimelig bykymret her (sikkert uten grunn men....)

jEG HAR STERKE MENSSMERTER OG TAK I RYGGEN, JEG ER DRIT KVALM OG DET SVIR HELT NEDERST i the thing... (UPs capslock) Ups er vi begge på gang med noe???[&:]

ORIGINAL: FirstTime

kommer tilbake om en time eller noe...klarer ikke sitte[&:]

Ikke gå!!!!

Hei snuppa

menssmerter her og.....akkurat som mens, hold, ryggforstrekkelse og alt på en gang.....men på en side!! skjønner ikkeno.... er ikke sånn superintenst er nå så drøyer litt med ring jeg men du høres jo ut som du bør ta en tlf..

Har ikke sviing inni musa....mer i magesekken..ca der ett sted...er nok det som gjør meg kvalm

Håper ikke halve livmoren min er lam eller noe...for en tanke..herrgud.nei er vel ikke mulig

Dokke sko komt dokke avgårde::.[:)][:)][:)]Hørtes ikkje heilt godt ut.Vett at om det hadde vært meg så hadde eg ilt avgårde med en gang...

ORIGINAL: FirstTime

Hei snuppa

menssmerter her og.....akkurat som mens, hold, ryggforstrekkelse og alt på en gang.....men på en side!! skjønner ikkeno.... er ikke sånn superintenst er nå så drøyer litt med ring jeg men du høres jo ut som du bør ta en tlf..

Har ikke sviing inni musa....mer i magesekken..ca der ett sted...er nok det som gjør meg kvalm

Håper ikke halve livmoren min er lam eller noe...for en tanke..herrgud.nei er vel ikke mulig

Mitt kommer ikke regelmessig som jeg vet om...[:-] Det er vondt og ubehagelig. Men det er enda 26 dager til min termin... Den er ikke klar enda.. [&:][&:]. Uansett drar jeg nok inn på føden, men senere først må jenta i barnehagen og sambo kom akkuratt hjem fra nattjobbing. Han må få sove litt stakkars... Ring føden du FirstTime...

Spennende... [;)]

Goklem fra meg

Back
Topp