Kynnere om natten

Storkene

Elsker forumet
♡Junigull 2016♡
Sensommerbarna 2019
Septemberbarna 2019
Noen andre som får dem da? Våkner opp flere ganger om natten. Noen av dem er ganske intense og kommer i tak. Andre ganger blir magen bare hard. Har hatt det noen netter nå men det tok litt tid før jeg skjønte hva det var. i natt har jeg hatt mange av dem. Synes det er rart at de kommer om natten og blir redd av de intense.

Kan legge til at jeg er 20+6 og det er første gang som gravid. ☺️

Tror det er vanlig å få dem om natten, både jeg og flere andre har hatt dem da iallfall. Man skal vel være litt obs hvis de blir takvise og vonde. Tror kanskje jeg ville snakka med lege om det bare for sikkerhetsskyld.

Det er vanlig og er jo bare livmoren som øver seg ;) Men blir det skikkelig vondt ville jeg kontaktet lege og ev fått noe mot det. Jeg har mye om natta men svært sjeldent jeg våkner av det. Merker det når jeg ligger våken eller på at jeg er ganske øm når jeg våkner

OK det var bra å høre. ☺️Når jeg leste om det, var det snakk om at det var vanlig når man var i bevegelse. Fant ingenting om at det var også vanlig om natten. De kjennes så pass at jeg våkner flere ganger om natten. To av dem jeg hadde i natt kom i tak, men de var ikke vonde bare veldig ubehagelige. Takk for svar ☺️

Jeg får det om jeg ligger på ryggen og noen ganger når jeg ligger midt i mellom sidelengs og ryggen. Men har ikke våknet av det. Merker det bare når jeg ligger våken i senga.

Back
Topp