Kynnere og vondt i korsryggen?

Namia

Glad i forumet
Aprillykke 2017
Påskekyllingene 2020
Har dere vondt i korsryggen også når dere har kynnere?
I dag har jeg virkelig vært plaget med kynnere. Har hatt de mye av og på de siste ukene, men i dag er det ekstra ille på høyre side av magen. Kjenner også godt at det er på den siden baby ligger.

Men nå har jeg virkelige tak baki korsryggen også.
Følger ikke helt kynnerene , da smerten i korsryggen ikke gir seg mens kynnerene er fraværende.
Er dette vanlig?

Jeg har ikke hatt noe særlig kynnere, men sliter med vondt i korsryggen. Jeg synes det hjelper godt med varmepute :)

Jeg vet ikke helt hva som er vanlig, men jeg tror jeg har det samme som deg. Har veldig vondt i korsryggen, ømt og sårt og ganske konstant. Har i tillegg kynnere til og fra. Jeg går til behandling hos fysioterapeut pga bekkenløsning og han behandler samtidig korsryggen. Det er visst vanlig å få plager i korsryggen når man begynner å bli tung og har bekkenløsning. Kynnerne mine henger imidlertid sammen med stress og blir helt håpløst om jeg forsøker å gå fort (med bekkenløsning - ikke smart!) eller lignende.

Har forstått det slik at ingen av delene er farlig, men at man må prøve å ta litt hensyn slik at man ikke har så vondt.

Back
Topp