kynnere, og smerter

kariot

Betatt av forumet
hvor ofte har dere kynnere i løpet av en dag?

Jeg er senge liggende, å har kynnere hele tiden i dag føler jeg.
har også smerter i mage/rygg innimellom ( om dette er hypokonderen i meg ved jeg ikke)
men er dette normalt?

det er like normalt som å ikke ha det sånn[;)]
Hos meg er det vrldig opp og ned hvor mye kynnere jeg har.
Har også ofte stikking ved ribbena og det er også helt vanlig.
Det er ikke mindre irriterende og slitsomt forde selvsagt, men greit å vite at alt er bra[:D]

Har nesten aldri kynnere jeg, har vel bare hatt det ca 4 ganger i hele svangerskapet.

Hender seg de kommer da jeg går tur.. Trur hvertfall at det er det [&:]
Men skjer veeldig sjeldent.

Akkurat i dag har magen vært stram store deler av tiden. Bare rett og slett stram. Gikk lang tur og en stund var det sånne båndstrekkevonter nede på høyre siden. Vanligvis gir det seg etter en times tid, men ikke i dag, sukk. [:)]

Kynnere er jo veldig normalt. Selv får jeg kynnere av hver minste bevegelse. MEN kynnere skal ikke være vonde. Har du vondt i magen/rygg regelmessig en hel dag så kan det være starten på premature rier.
Hvis du har en "bad feeling" på hele greia så ring føden. Magefølelsen stemmer som regel.
Stor klem

ORIGINAL: LillaLenta

jeg har MYE kynnere.. mange i timen.. prøvde å telle etter her om dagen, og da fikk jeg 10 i timen!!! har snakket med føden og jordmor og lege, de sier at hvis det ikke er skikkelig vondt eller du føler at det er noe annet så bare ta det med ro..:)
jeg har hatt mye kynnere hele tiden, fra uke 15-16..

så nå orker jeg ikke bekymre meg mer for det, blir bare verre også når jeg bekymrer meg mer....:/

Men er du usikker så ta en tlf til føden..:):) bedre med en for mye...:)

Jeg har forresten også vondt i ryggen til tider når jeg har kynnere... noen dager har jeg mer og vondere enn andre...

kanskje ikke så mye svar, men ta en tlf til føden.. det kan ikke skade:):):)

Sånn har jeg det også. Skal ikke jobbe mer fra neste uke av, da er det over på svangerskapspenger pga alle kynnerne. Fødselen startet 2 mnd før tiden forrige gang, så må ta det mer med ro slik at det ikke skjer igjen.

Jeg har også endel kynnere... og innimellom litt mensvondt i rygg/ mage,men dette er bare murring. Tenker at det er helt normalt siden jeg har hatt det en stund,men er du sengeliggende er det ganske unormalt spør du meg...Ville tatt en tlf til føden egentlig...

Back
Topp