Kynnere og slimpropp

Bondefruen

Forelsket i forumet
I går ble jeg strippet. Siden i natt har jeg hatt konstante kynnere som kommer men 2-10 minutters mellomrom, med andre ord jeg har hatt dem i snart et døgn. .

De 3-4 siste gangene jeg har vært på do har det kommet slim, mer og mer for hver gang. Ser ut som blankt snørr/blank gele (unnskyld ekle detaljer) men det har ikke ligget sammen som en klump liksom, kunne godt vært noen som hadde snytt seg i papiret.

Det er slimproppen, ikke sant? Kynnerene gjør vondt nå å babyens hode presses nedover når de står på.

Hjelp! Spent, nervøs, glad, redd!! :P

Her er det også snørraktig slim, litt klumpete og av og til blod, så tror nå det er den proppen. Og det dannes jo nytt hele tiden visstnok, så er vel derfor ikke "heile skitn" kommer i en og samme fei :p

Når slimproppen min gikk med storesøster var det kun slik slim dere beskriver.
Så tror det er individuelt.
Jeg fødte dagen etter jeg hadde mistet min, men det kan jo bare være ren flaks ;)

Kan være slimproppen :) Jeg har mye "snørrete" slim som er blankt. Hatt det en stund nå, men tror noe av det kan være utflod og.
Håper kynnerene dine går over til rier :D Heia, heia :D

Det høres ut som noe er på gang! Vennina mi hadde slik slimpropp du beskriver, så det kan være det :)

Ligger med jevne vonde tak i magen. De varer i ca 30-35 sek å det er 12-15 minutter mellom dem.

De er ikke så vonde at jeg vræler av smerte å jeg klarer fint å puste meg gjennom dem :)

Slimproppen går mer å mer!

Back
Topp