Kynnere og slim...

smama

Glad i forumet
Har mye kynnere. må stoppe og puste litt hver gang. får det når jeg går fort opp trappen. eller andre litt tunge ting (dette var ikke tunge ting før)

I forrige uke fikk jeg slim på papiret, lignet litt på slimproppen, og det samme fikk jeg i dag...

blir nervøs!!

Hva er dette da?? Normalt??

Da hadde jeg ringt til jordmor,eller reist på legevakta med en urinprøve. Jeg sliter selv med mye vonde kynnere,og har fått økt slimete utflod. 
Masse lykke til :)

Jeg får noe kynnere hvis jeg anstrenger meg, går litt for fort, bærer litt for tungt,etc, og har også vært plaget med mye tykk utflod.
Jeg har ett barn fra tidligere, og hvis det er slimproppen som går, er du IKKE i tvil om at det er det som har skjedd, for å si det sånn... Det er MYE slim... Jeg hadde sikkert nok til å fylle hånda med.
Det er nok helt normalt og ingenting å bekymre seg for.
Men er du nervøs er det bedre å ringe helsestasjonen en gang for mye enn en gang for lite...

Synnove skrev:
Jeg får noe kynnere hvis jeg anstrenger meg, går litt for fort, bærer litt for tungt,etc, og har også vært plaget med mye tykk utflod.
Jeg har ett barn fra tidligere, og hvis det er slimproppen som går, er du IKKE i tvil om at det er det som har skjedd, for å si det sånn... Det er MYE slim... Jeg hadde sikkert nok til å fylle hånda med.
Det er nok helt normalt og ingenting å bekymre seg for.
Men er du nervøs er det bedre å ringe helsestasjonen en gang for mye enn en gang for lite...

Signerer denne. Høres ut som vanlige kynnere. Og økt utflod er jo også veldig vanlig :)

vanlig å slime mye.. eg har det i ulike perioder.. slimproppen kan  du miste flere ganger i svangerskapet - den vokser på plass igjen. Da er det en mer slimklomp med noen rødetråder i eller lignende...men ikke vær redd slim er ikke farlig - bare litt ekkelt/ubehagelig :P

Jeg har ikke vært noe plaget av kynnere, men har hatt masse slimete utflod så tror nok det er ganske normalt:)

Jeg skrev en tråd om dette i går :) har det på akkurat samme måte bare jeg også får kynnere når jeg ligger å slapper av.. og de gjør vondt.. men er visst vanlig for flergangsgravide :)
Jeg har blankt/gult slim (sorry detaljer) men er det misfarget hadde jeg ringt føden :) 

Back
Topp