Kynnere og rier :s

lysengeln

Forelsket i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Jeg fikk meg en skrekk opplevelse for 2 uker siden :s
Jeg er i uke 27+2 idag, og har ett "risikabelt" svangerskap som jordmor kaller det.

I uke 25 gjorde jeg litt forskjellig arbeid som jeg ikke skulle gjort :(
Jeg tok rede på hestene helt alene, jeg ridde ikke nei, men jeg foret de, børstet de og møkket boksene deres. Og det taklet ikke kroppen :s
Så den natten våknet jeg av at jeg hadde harde kynnere, eller jeg trodde det var bare kynnere.
Men de ga seg jo ikke :s
Og etter ei lita stund så begynte det å rive noe vanvittig i ryggen, og da forsto jeg at jeg hadde rier :s
Så jeg ringte jordmorvakta, og hun kom hjem til oss på nattmorgenen, og hun undersøkte meg sånn kjapt, og fikk meg på sykehuset. Når jeg kom dit så holdt riene på å gi seg heldigvis, men måtte bli noen dager til observasjon.
Hadde ikke åpning, og vannet var ikke gått heldigvis :)

Men fikk beskjed om at roet jeg meg ikke, så kom fødselen til å starte skikkelig til meg, så nå er jeg blitt sofaslave -.-
Er jeg heldig får jeg lage middag av samboeren :P

Men ble en skikkelig skrekk opplevelse, for jeg har jo 2 barn fra før som er premature, og jeg vil ikke at han her skal være det og. Så jeg har prøvd å ta hensyn men ikke alltid det er like lett for meg å sitte i ro :P Jeg føler meg så unyttig :/
Men mirakelet i magen kommer først :)
Og så lenge jeg får leke litt og kose med de 2 gullene jeg har fra før av, så er jeg ganske fornøyd :)

Oioioi- Såå skummelt! Nei nå får du passe på deg selv, og la mannen ta seg av resten! Godt det gikk bra.. Lykke til videre :)

Jeg hjalp til med veden her om dagen, og endte opp med noen svaker rier, så no tungt arbeid skal jeg ikke gjøre mer. Det var slitsomt for holdt på hele dagen... :/

Oioi, nå må du være forsiktig!! Ro helt ned, og bare bli vant til det. Du har fått en påminner som jeg håper du slipper å få flere ganger. Håper du får gå gravid enda en stund :)

Huff så skummelt! Bruk tiden på å slappe godt av, slæsk deg på sofaen å la samboeren ta seg av arbeidet ;)

Jeg prøver å slappe av, men er ikke alltid det er like enkelt siden jeg får så dårlig samvittighet.
for han jobber jo 100%, og jeg går hjemme..
Så gjør jeg ikke noe, så blir jeg veldig lei meg, siden jeg vet hvor sliten han pleier å være når han kommer hjem.

Selv om han sier at jeg skal ta det med ro, og han skal ordne alt :P

Back
Topp