Kynnere og nedpress..

Skravlebøtta

Forumet er livet
jentene i juni13
Seriøst da,greit at kynnerene har tatt seg opp i det siste,er jo fortsatt ikke kjempemye.
Men.. vi passer bikkja til foreldrene mine og jeg prøver da å være flink og gå en litt lang tur midt på dagen,og hvis jeg ikke orker det så blir det på kvelden. Men jeg får jo kynnere med en gang! Og de bare kommer og kommer. For ikke å snakke om nedpress! Herregud,det føles som no ungen har tenkt til å presse seg ut både foran og bak samtidig :eek:
Kan ikke huske det var sånn med første.. men da var jeg jo så kvalm hele tida at den lengste strekningen jeg gikk var til postkassa, så det kan jo være derfor.
Men bare det å gå i butikken også. Jeg ser for meg at ungen bare plopper ut midt mellom melk og brød :p
Noen ganger sprenger det også nedi der. Ikke akkurat vondt,men ubehagelig. Har det på samme måte når jeg har mensen. Kjennes ut som noen har putta en ballong opp der,og blåser opp mer og mer. Gud,så mye merkelig vi skal kjenne på..

Uff, kjenner meg igjen med nedpresse, kynnere har jeg ikke så masse av..men kan tenke meg at det ikke er så veldig behagelig nej.

det er sååååå grusomt det. jeg får kynnere bare av å reise meg opp fra stolen.
MØKK...

Har d akkurat slik jeg også! Sist kjente jeg ikke en eneste kynner før termindato faktisk, men denne gang har jeg masse kynnere og ubehagelig nedpress.. Spesielt når jeg skal være flink å gå tur ;-)

Lønner seg visst å klage,for når jeg gikk kveldsturen med bikkja nå så merket jeg bare litt nedpress og ikke én kynner :eek:
Gikk 1,2 km :) stolt :cool:
Derimot merket jeg det samme som i går,nemlig en ekkel feberfølelse,sånn kjempevarm og samtidig iskalde grøss inn til skjelettet :confused:
Ja ja,klar for senga ganske snart da hvertfall.

Jeg har også sinnsykt med kynnere, har hatt 11! Stk nå den siste timen bare.
Hadde mye kynnere i de to andre svangerskapene også.

Jeg har også sinnsykt med kynnere, har hatt 11! Stk nå den siste timen bare.
Hadde mye kynnere i de to andre svangerskapene også.

11 faktisk :eek:
Ja,sånn er det her noen ganger også. Er spesielt om kvelden det kommer mange. Merkelige greier.
Akkurat nå er jeg mest fascinert over hvor sykt langt ned denne ungen kommer seg :eek:
Kjenner jo (både utenpå og inni) helt ned til skambeinet og enda litt. Sikker på at jeg hadde kjent en hånd eller fot om jeg hadde kjent oppi hufsa :confused:
Kanskje håp om at det blir vaginal fødsel på meg denne gangen da :)
I og med at forrige ikke hadde festa seg,og aldri kom langt nok ned i løpet av fødselsforløpet så det ble ks.

Off ja:) har heldigvis roet seg ned nå.
Begynte å bli litt bekymret der en stund.
Det er på kveldene de kommer hyppigst her også.

11 faktisk :eek:
Ja,sånn er det her noen ganger også. Er spesielt om kvelden det kommer mange. Merkelige greier.
Akkurat nå er jeg mest fascinert over hvor sykt langt ned denne ungen kommer seg :eek:
Kjenner jo (både utenpå og inni) helt ned til skambeinet og enda litt. Sikker på at jeg hadde kjent en hånd eller fot om jeg hadde kjent oppi hufsa :confused:
Kanskje håp om at det blir vaginal fødsel på meg denne gangen da :)
I og med at forrige ikke hadde festa seg,og aldri kom langt nok ned i løpet av fødselsforløpet så det ble ks.
Lik historie vi.

Krysser fingra for oss begge at hufsa får litt work to do etter hvert :p

Er det mer vanlig for flergangsfødende å slite mer med kynnere og nedpress?
Jeg sliter nemlig ikke med det i det hele tatt. Jo, hender jeg har kynnere, men nedpress er nesten fremmedord. Opplevde det en natt, noe veldig med nedpress og vondt i magen, men det er kjempelenge siden nå. :)

Kynnere kommer oftere og oftere hos meg nå.. Igår telte jeg 19 på kvelden.. Det er jo ikke vondt, men det strammer slik at det blir ganske ubehagelig. Jeg våkner ofte om morgenen med kynnere.. Nedpress er noe drit. Jeg også merker det best når jeg skal være flink, å gå tur med hunden. Men det er jo bare ubehagelig, tror nok kroppen min har godt av turen allikevel :P Prøver å få gått i hvertfall en time hver dag, men i mitt tempo selvfølgelig :D

Back
Topp