Kynnere og nedpress

LinnSukkerspinn

Glad i forumet
Nå skal det sies jeg har hatt mye kynnere opp igjennom månendene, men det blir jo virkelig bare mer og mer.. Samtidig blitt så vandt til det at jeg tar de litt forgitt og ikke tenker så mye over ubehaget. Igrunn greit.

Men nå siste dagene er de innimellom kraftige i tak, parallelt med menssmerter. Uavhengig av om jeg sitter, ligger, står eller går. Vonde. Samtidig har jeg mye av de vanlige som ikke er så kraftige, bare lett ubehagelige med stinn mage. Hodet ligger godt festet i bekkenet - har allerede gått noe vann i uke 31/32 - men alt greit igjen nå.

Er sprek men samtidig innimellom ekstremt redusert - merkelig å ha så variert form, slik var det ikke sist svangerskap ;) Skal si det er ulikt fra gang til gang...

Forstår det er en del fler med nedpress og kynnere mm her inne nå?
På en måte litt godt å vite man ikke er alene om ubehaget.

Kanksje det ikke er sååå lenge til? selv om han kanskje burde vente litt til.
Termin er 07.05 ( ikke som på tickeren min, den er feil)..

Det blir iallefall verre og verre her og vondere og vondere,men det har det gjort tidligere og så har bare ventet på de...
Men det er tungt og slitsomt.
Men det betyr jo at vi nærmer oss fødsel og babyene våres,selv om det er tøft når det står på.

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Her også begynner det å kjennes.. Har slitt i flere mnd med kynnere, men de siste ukene har de blitt mer intense og må til tider pustes igjennom.
Det betyr jo at det nærmer seg for oss! :D Føler det er et evigvarende prosjekt å gå gravid :P

Her også begynner det å kjennes.. Har slitt i flere mnd med kynnere, men de siste ukene har de blitt mer intense og må til tider pustes igjennom.
Det betyr jo at det nærmer seg for oss! :D Føler det er et evigvarende prosjekt å gå gravid :p

Det ER et evigvarende prosjekt. Jeg husker såvidt tiden før graviditeten liksom. Har jeg virkelig vært noe annet enn gravid? :P :D

Unnfangelsen fant jo sted i sommer, og jeg fant ut av det ca når jeg begynte på høstsemesteret. Nå er straks vårsemesteret over også. :P

Det ER et evigvarende prosjekt. Jeg husker såvidt tiden før graviditeten liksom. Har jeg virkelig vært noe annet enn gravid? :p :D

Unnfangelsen fant jo sted i sommer, og jeg fant ut av det ca når jeg begynte på høstsemesteret. Nå er straks vårsemesteret over også. :p
Hehe, kjenner meg igjen i den tankegangen! Rart å tenke på at en har hatt en "flat" mage og kunne bevege seg som en vil uten en stor klump i veien :P
Godt er det at vårsemesteret snart er over! ;) Da begynner en ny hverdag med en liten ny sjef i hus <3

Back
Topp