LinnSukkerspinn
Glad i forumet
Nå skal det sies jeg har hatt mye kynnere opp igjennom månendene, men det blir jo virkelig bare mer og mer.. Samtidig blitt så vandt til det at jeg tar de litt forgitt og ikke tenker så mye over ubehaget. Igrunn greit.
Men nå siste dagene er de innimellom kraftige i tak, parallelt med menssmerter. Uavhengig av om jeg sitter, ligger, står eller går. Vonde. Samtidig har jeg mye av de vanlige som ikke er så kraftige, bare lett ubehagelige med stinn mage. Hodet ligger godt festet i bekkenet - har allerede gått noe vann i uke 31/32 - men alt greit igjen nå.
Er sprek men samtidig innimellom ekstremt redusert - merkelig å ha så variert form, slik var det ikke sist svangerskap
Skal si det er ulikt fra gang til gang...
Forstår det er en del fler med nedpress og kynnere mm her inne nå?
På en måte litt godt å vite man ikke er alene om ubehaget.
Kanksje det ikke er sååå lenge til? selv om han kanskje burde vente litt til.
Termin er 07.05 ( ikke som på tickeren min, den er feil)..
Men nå siste dagene er de innimellom kraftige i tak, parallelt med menssmerter. Uavhengig av om jeg sitter, ligger, står eller går. Vonde. Samtidig har jeg mye av de vanlige som ikke er så kraftige, bare lett ubehagelige med stinn mage. Hodet ligger godt festet i bekkenet - har allerede gått noe vann i uke 31/32 - men alt greit igjen nå.
Er sprek men samtidig innimellom ekstremt redusert - merkelig å ha så variert form, slik var det ikke sist svangerskap
Forstår det er en del fler med nedpress og kynnere mm her inne nå?
På en måte litt godt å vite man ikke er alene om ubehaget.
Kanksje det ikke er sååå lenge til? selv om han kanskje burde vente litt til.
Termin er 07.05 ( ikke som på tickeren min, den er feil)..