Kynnere og nedpress uke 18

Tiol

Gift med forumet
Juli13-jentene
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
❄️ Januargull 2023 ❄️
Har den siste uka hatt 3-4 tilfeller der jeg får kynnere og nedpress. Nedpresset gir seg ikke hvis jeg setter meg ned. Prøvde å ringe jordmor nå men hu svarte ikke. Burde jeg kontakte noen andre? Legen? Det er jo for tidlig å ringe føden..

Eller er det flere som opplever dette og at det er normalt? :hilarious:

Har den siste uka hatt 3-4 tilfeller der jeg får kynnere og nedpress. Nedpresset gir seg ikke hvis jeg setter meg ned. Prøvde å ringe jordmor nå men hu svarte ikke. Burde jeg kontakte noen andre? Legen? Det er jo for tidlig å ringe føden..

Eller er det flere som opplever dette og at det er normalt? :hilarious:
Jeg har det, mye mindre nå som jeg ikke jobber. Fikk beskjed om å roe ned tempoet av jordmor, jeg ville prøvd å fått snakket med jordmor/lege.
Jeg lå mye for å roe ned når det stod på som værst.

Jeg har hatt sterke kynnere siden uke 17, og hatt nedpress siden uke 20. Vært inne på sjekk på føden 2 ganger og ligget til observasjon på barsel 1 gang. Heldigvis ingen forandringer på livmorhalsen, så bare fått beskjed om å ikke løfte tungt og ellers ta det rolig.
Skulle ta kontakt på nytt om det ble verre, og følges opp jevnlig.

Jeg har hatt sterke kynnere siden uke 17, og hatt nedpress siden uke 20. Vært inne på sjekk på føden 2 ganger og ligget til observasjon på barsel 1 gang. Heldigvis ingen forandringer på livmorhalsen, så bare fått beskjed om å ikke løfte tungt og ellers ta det rolig.
Skulle ta kontakt på nytt om det ble verre, og følges opp jevnlig.
Takk for svar :)
Skal på kontroll av livmorhalsen i uke 24. sykemeldt 80% for å ikke trigge noe :)

Back
Topp