Kynnere og nedpress? Noen andre?

Hatt kynnere siden uke 10. Er i uke 16 nå og de er der :p

Jeg er 17+2 og har de siste dagene fått kynnere, ikke vonde- men ubehagelige, mange ganger om dagen. Har også begynt å føle et slags press nedentil, og må avogtil innom toalettet for å bare sjekke at det ikke ligger en hånd ut nedentil (for det er akkurat slik det kjennes ut...). Merker det ekstra godt når jeg er på jobb, eller går tur.
Tok en u-stix i dag, og den er negativ.

Er det noen andre som også har det slik?? Blir jo litt bekymret...

Har forresten hatt en hard turnusuke med tre nattevakter, for så 2 tidligvakter og seinvakt i dag. Mye gåing og tunge pasienter, så vet ikke om dette bare er kroppen som sier i fra at jeg trenger ro? :(

Jeg har også hatt ubehagelige kynnere i det siste . ( se innlegget "ubehag") grusomt når det står på men gir seg etter litt. Får de ikke så ofte men når de kommer kommer de fire -fem ganger på rad og jeg må bare legge meg ned og ligge litt i fosterstilling .

Jeg får litt kynnere av og til, men selv om dette er fjerdemann har jeg fortsatt ikke klart å identifisere hva nedpress er. Jeg har nok hatt det siden jeg har tre spontane fødsler bak meg, men jeg har ikke merket noe jeg ville kalt for nedpress eller beskrevet på den måten faktisk!

Back
Topp