Fitness
Forelsket i forumet
Siden i går formiddag har jeg hatt mange og tildels kraftige kynnere. Ha r jo kjent kynnere hver dag siden ganske tidlig i svangerskapet, men de har økt og blitt annerledes siden igår. De vedvarte også i natt, og jeg våknet flere ganger på grunn av dette. De gir seg jo etter forholdsvis kort tid, men de kommer fort igjen. De er ganske vonde, og jeg kjenner at pulsen øker når de kommer og jeg mister fokus på det jeg holder på med når de kommer. I tillegg har jeg idag fått mensmurringer i mage og korsrygg.
Jeg ringte derfor jordmoren min i dag tidlig og konfererte med henne, og hun sa jeg ikke måtte dra på jobb men ta det helt med ro og ringe legen min for å få henvising på føden for undersøkelse. Så jeg skal til sykehuset om litt, så får jeg sjekket det. Liker ikke murringer i tillegg, selv om jeg vet jo at flergangsfødende merker kynnere i sterkere grad enn de som ikke har født før. De kommer jo like gjerne om jeg ligger og slapper av på sofaen, så det er ikke bare når jeg er sliten de kommer.
Jeg ringte derfor jordmoren min i dag tidlig og konfererte med henne, og hun sa jeg ikke måtte dra på jobb men ta det helt med ro og ringe legen min for å få henvising på føden for undersøkelse. Så jeg skal til sykehuset om litt, så får jeg sjekket det. Liker ikke murringer i tillegg, selv om jeg vet jo at flergangsfødende merker kynnere i sterkere grad enn de som ikke har født før. De kommer jo like gjerne om jeg ligger og slapper av på sofaen, så det er ikke bare når jeg er sliten de kommer.