Kynnere og liv i magen

Iben

Blir kjent med forumet
Hei jenter :)
Her har det skjedd mye den siste uken. Er 16 + 4 i dag og har den siste uken bynt å kjenne små spark og romstering i magen :Heartpink I dag kjente tilogmed sønnen min på 7år et lite dult :D
Men har også fått tidvis «kraftige» kynnere som er sånn passe ubehagelige. Jordmor mente det var vanlig å få kynnere tidlig som flergangs, men syns det var fryktelig tidlig :wacky:

Flere som kjenner liv og kynnere?

Kjenner både liv daglig nå og har masse kynnere. Har opp mot 8-9 kynnere i timen:banghead: Er på 100% svangerskapspenger pga kynnere og stress fra i går så får vi se om det roer seg:)

Hmm jeg er litt i tvil om jeg har kynnere. Er jo førstegangs gravid i uke 19+4. Men når jeg går litt lengre strekninger kjennes det ut som hold i nedre del mage eller på sidene i lysken. Kan dette være kynnere? Dere som har opplevde det flere ganger hvordan kjentes det i første graviditet?
Hjelper alltid å sette seg ned, da går smertene bort med en gang. De kommer når jeg har vært mye i aktivitet. Hmm :scratch

Du vil kunne kjenne at livmoren blir helt hard når du har kynnere. Når magen blir enda større vil du se tydelig forskjell på formen på magen under en kynner :)

Hei jenter :)
Her har det skjedd mye den siste uken. Er 16 + 4 i dag og har den siste uken bynt å kjenne små spark og romstering i magen :Heartpink I dag kjente tilogmed sønnen min på 7år et lite dult :D
Men har også fått tidvis «kraftige» kynnere som er sånn passe ubehagelige. Jordmor mente det var vanlig å få kynnere tidlig som flergangs, men syns det var fryktelig tidlig :wacky:

Flere som kjenner liv og kynnere?
Herlig å kjenne dult! :Heartred
Kjenner daglig liv, men ikke kommet dit at de kan klassifiseres som dult, jeg gleder meg til den dagen!

Kynnere ja, de kom tidlig denne gangen, og kraftigere. Synes også det er tidlig, men det går seg vel til :smiley-ashamed004

Jeg er uke 18 og tror jeg kjenner liv men langt ifra noe som noen kan kjenne utenpå magen.
Har også fått litt kynnere, noe jeg også synes vsr tidlig sist tror jeg de dukket opp myyye senere i svangerskapet. Men man glemmer jo.

Jeg begynte å kjenne tydelig liv i uke 17. er nå straks i uke 19. er så varierende med liv. En dag er det cirkus inni der, og plutselig to dager hvor jeg så vidt kjenner noe. Dette gjør meg jo bekymret! Noen som opplever samme?

Jeg begynte å kjenne tydelig liv i uke 17. er nå straks i uke 19. er så varierende med liv. En dag er det cirkus inni der, og plutselig to dager hvor jeg så vidt kjenner noe. Dette gjør meg jo bekymret! Noen som opplever samme?
Ja, jeg opplever det slik av og til.. Uka før oul kjente jeg veldig lite, denne uka har jeg kjent masse liv.
Men det kan og tenkes at jeg ikke kjenner alle bevegelsene siden morkaka er på fremsiden :)
OUL i går, så jeg vet at det er sprell levende baby der inne ☺️

Jeg tror ikke du trenger å bekymre deg, det er ikke før ca uke 24 at du bør kunne kjenne liv hver eneste dag :Heartred

Har det likt som deg! Det er vel normalt på denne tiden, og det varierer hvor mye man kjenner ut fra hvordan baby ligger :)

Back
Topp