Kynnere og innleggelse

bondemamma85

Forumet er livet
❤Januarlykke 2022❤
Etter å ha gått en hel dag med kynnere av og på, som ikke ville gi seg ble jeg lagt inn på sykehuset i Levanger - men når riene økte på og ble tettere ble jeg sendt med ambulanse til St.olavs. Livmorhalsen har blitt kortere også på 2 uker, fra 3,9 til 2,3. Nå må jeg ligger her med riehemmende drypp i 48 timer, så blir det observasjon før de eventuelt sender meg hjem.

Krysser fingrene for at jeg får dra hjem om to døgn og at lillebror holder seg i magen lengst mulig❤ og at jeg får ordnet en fin konfirmasjon til sønnen neste lørdag❤
 
Etter å ha gått en hel dag med kynnere av og på, som ikke ville gi seg ble jeg lagt inn på sykehuset i Levanger - men når riene økte på og ble tettere ble jeg sendt med ambulanse til St.olavs. Livmorhalsen har blitt kortere også på 2 uker, fra 3,9 til 2,3. Nå må jeg ligger her med riehemmende drypp i 48 timer, så blir det observasjon før de eventuelt sender meg hjem.

Krysser fingrene for at jeg får dra hjem om to døgn og at lillebror holder seg i magen lengst mulig❤ og at jeg får ordnet en fin konfirmasjon til sønnen neste lørdag❤
Mange tanker til deg:Heartred:Heartred Håper dryppene hjelper og ting roer seg.
 
Etter å ha gått en hel dag med kynnere av og på, som ikke ville gi seg ble jeg lagt inn på sykehuset i Levanger - men når riene økte på og ble tettere ble jeg sendt med ambulanse til St.olavs. Livmorhalsen har blitt kortere også på 2 uker, fra 3,9 til 2,3. Nå må jeg ligger her med riehemmende drypp i 48 timer, så blir det observasjon før de eventuelt sender meg hjem.

Krysser fingrene for at jeg får dra hjem om to døgn og at lillebror holder seg i magen lengst mulig❤ og at jeg får ordnet en fin konfirmasjon til sønnen neste lørdag❤
Krysser fingrene for dere. Håper han holder seg inni en del uker til! Hvor langt er du nå?:Heartblue
 
Krysser fingrene for dere. Håper han holder seg inni en del uker til! Hvor langt er du nå?:Heartblue
Ja, vi satser på å ihvertfall komme til uke 33, men akkurat nå så er hver ekstra uke en milepæl:)

Er 27+2 nå!
Blir tatt godt vare på og føler meg veldig trygg her❤
 
Håper det roer seg og at han holder seg inne så lenge som mulig ❤
 
Ja, vi satser på å ihvertfall komme til uke 33, men akkurat nå så er hver ekstra uke en milepæl:)

Er 27+2 nå!
Blir tatt godt vare på og føler meg veldig trygg her❤

Lykke til :)

Fødte selv uke 27+2 for 3 år siden, gått veldig fint.
 
Lykke til! Håper lillebror ombestemmer seg og finner ut at hybellivet er OK likevel! :happy:
 
Etter å ha gått en hel dag med kynnere av og på, som ikke ville gi seg ble jeg lagt inn på sykehuset i Levanger - men når riene økte på og ble tettere ble jeg sendt med ambulanse til St.olavs. Livmorhalsen har blitt kortere også på 2 uker, fra 3,9 til 2,3. Nå må jeg ligger her med riehemmende drypp i 48 timer, så blir det observasjon før de eventuelt sender meg hjem.

Krysser fingrene for at jeg får dra hjem om to døgn og at lillebror holder seg i magen lengst mulig❤ og at jeg får ordnet en fin konfirmasjon til sønnen neste lørdag❤
Hvordan går det?:Heartbigred
 
Koselig at du spør❤

Det går bedre nå, ting har roet seg veldig takket være dryppet - håper bare det holder seg rolig når jeg blir tatt av dryppet i kveld:)
Åå. Håper det:)
 
Er inne flere ganger daglig for å se hvordan det går med dere:Heartred:Heartred Tenker masse på dere og håper den lille holder seg inne litt til:dummy:
 
Oppdatering:

Jeg blir på st.olavs til uke 30 - er nå 27+4. De vil ikke ta noen sjanser siden jeg bor i Levanger og selv om det er trist mtp på de hjemme, så kjenner jeg også at det er betryggende å være her:)

Håper ting holder seg stabilt så jeg får permisjon til å dra i konfirmasjon til sønnen min på lørdag, om ikke så har vi andre løsninger i denne digitale verden - heldigvis!

Kommer etterhvert til å fortsette oppdateringen inne på skjult:)
 
Oppdatering:

Jeg blir på st.olavs til uke 30 - er nå 27+4. De vil ikke ta noen sjanser siden jeg bor i Levanger og selv om det er trist mtp på de hjemme, så kjenner jeg også at det er betryggende å være her:)

Håper ting holder seg stabilt så jeg får permisjon til å dra i konfirmasjon til sønnen min på lørdag, om ikke så har vi andre løsninger i denne digitale verden - heldigvis!

Kommer etterhvert til å fortsette oppdateringen inne på skjult:)
Det er nok best å ikke ta noen sjanser da:Heartred Godt å bli tatt vare på! Og heldigvis ikke lenge til uke 30:Heartred
 
Lykke til, krysser fingrene for at du får ruge i hvertfall frem til uke 30 :) Hver dag teller!
 
Håper alt er bra med dere og at han holder seg inne så lenge som mulig ❤
 
Back
Topp