Kynnere, og de er hyppige.

Bampsebompi

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Burde jeg bekymre meg når jeg får 5-6 kynnere på en time? De er harde og ubehagelige, men ikke vonde.

Nei så lenge det ikke er store smerter så er det ikke farlig..
Har selv slitet med myyyye kynnere på èn dag under forige svskap.. og med den beskrivelsen du gir, så er det normalt ;)

Jeg hadde masse vonde kynnere fra torsdag-søndag forrige uke. Ringte jordmor mandag og måtte komme på ultralyd umiddelbart. Heller en gang for mye enn for lite fikk jeg beskjed om :) Alt var ok, men er blitt 100% sykemeldt og må ta det med ro.. Har tatt det helt med ro siden mandag og det har roet seg :)

Jeg hadde masse vonde kynnere fra torsdag-søndag forrige uke. Ringte jordmor mandag og måtte komme på ultralyd umiddelbart. Heller en gang for mye enn for lite fikk jeg beskjed om :) Alt var ok, men er blitt 100% sykemeldt og må ta det med ro.. Har tatt det helt med ro siden mandag og det har roet seg :)

Ja, fikk samme beskjed selv! Så lenge jeg fikk kynnere så ofte måtte jeg være i ro sa jm..

Om du er i ro og de ikke blir vonde er det sikkert ikke farlig. :) Har selv hatt myyyye kynnere i svskapene :)

Back
Topp