Kynnere/modningsrier

Sommerbarn88

Elsker forumet
Julimammaer 2016
Jeg har siden i natt gått med tak i rygg og magen. Men de kommer med alt fra 3 min mellomrom til 30 min, så er vel ikke rier. Og de varer fra alt fra 15 sek til nesten 1 min. Husker jeg gikk sånn med første og, men de var ikke så veldig vonde. Det er disse. Må skikkelig konsentrere meg når de kommer. Har prøvd med paracet men det hjalp ikke på smertene. Så er det noen som har hatt det sånn? Og hvor lenge gikk du da eventuelt før det startet skikkelig? Og er det noen som har noen gode råd mot smerten? Sånn at jeg kanskje får sove i natt. 2 døgn nesten uten søvn og smerter hele tiden er ikke det beste jeg vet :p

Jeg gikk sånn i 2 dager, på dag 3 våknet jeg med at det rant rosa vann av meg (var ikke vannavgang). Riene begynte 20-30 minutter etterpå :) Håper du slipper å gå sånn lenge, utrolig frustrerende.

Jeg gikk sånn i 2 dager, på dag 3 våknet jeg med at det rant rosa vann av meg (var ikke vannavgang). Riene begynte 20-30 minutter etterpå :) Håper du slipper å gå sånn lenge, utrolig frustrerende.
Huff. Gikk i 3 døgn med første, trodde det skulle gå fortere med nr 2. :p Og kan ikke huske at det var like vondt med første. Da fikk jeg hvertfall litt pause på dagtid, men det har jeg ikke fått nå. Men forhåpentligvis så er det ikke lengre enn 2 dager igjen da. Bare å smøre seg med tålmodighet.

Back
Topp