Kynnere, melkespreng og sånt....

En baby til :)

Glad i forumet
Er 34+6 idag. Har siste tiden merket at jeg har blitt mer øm i brystene. Idag syns jeg de har endret seg. Blitt mer hoven på en måte, og føles som melkespreng inni dem. Flere som føler det slik? En annen ting er at jeg innimellom får kynnere, tror jeg, som stråler fra undersiden av magen, ned i lysken og litt ut i lårene.. litt usikker på om det er kynnere, men bekkenløsning kommer jo ikke i tak vel? Disse takene kan vare inntil ett minutt, komme noen ganger, så er det borte. Hadde mye av det for ett par netter siden, og har ikke hatt det før en periode tidligere ikveld igjen. Andre som har det samme?

Har hatt noen slike runder med vonde kynnere(jeg ville heller kalt dem falske rier), det var så ille en periode så sjekket det på sykehuset. Men måtte bare leve slik til bebisen ble født, fikk ikke gjort noe med det.
Men no følelese av melkespreng har jeg ikke hatt.

Kvelden før jeg fødte endret brystene seg. Kom de første dråpene med melk og de var mer øm

Er 34+6 idag. Har siste tiden merket at jeg har blitt mer øm i brystene. Idag syns jeg de har endret seg. Blitt mer hoven på en måte, og føles som melkespreng inni dem. Flere som føler det slik? En annen ting er at jeg innimellom får kynnere, tror jeg, som stråler fra undersiden av magen, ned i lysken og litt ut i lårene.. litt usikker på om det er kynnere, men bekkenløsning kommer jo ikke i tak vel? Disse takene kan vare inntil ett minutt, komme noen ganger, så er det borte. Hadde mye av det for ett par netter siden, og har ikke hatt det før en periode tidligere ikveld igjen. Andre som har det samme?
Høres ut som kynnere, ja. Kommer stadig vekk her! Og merker at brystene er ømmere enn de har vært på lenge, det skjer nok mye hormonelt i dem nå den siste tiden. :)

Høres ut som kynnere, ja. Kommer stadig vekk her! Og merker at brystene er ømmere enn de har vært på lenge, det skjer nok mye hormonelt i dem nå den siste tiden. :)
Signerer denne, puppene mine har vokst og er ekstra spretne om dagen. Fint for husholdningen ;)

Jeg skriver under på kynnere. Har de to siste kveldene hatt konstante kynnere. Utrolig plagsomt! Tre uker til med dette, æsj altså :eek:

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ja, er nok kynnere.. men er det noen av dere som har sånn verkende isende smerter, nesten litt krampelignende også, ifra lysken og innover mot underlivet? Forferdelig ubehagelig, og er verst når jeg ligger, og må på do... lurer på om det er bekkensmerter, har bekkenløsning så.. Nesten 5 uker til termin, og vet jo at jeg fort kan gå en uke over.. men orker ikke tanken på alt dette ubehaget sååå lenge.. har i tillegg fått nervene i hendene i klem, carpunal tunnel syndrom, og det verker så forferdelig om natten. Om dagen er jeg mye doven i fingertuppene.. klaging, jeg vet :P

Back
Topp