Kynnere med mensmurringer

Cowgirl

Forumet er livet
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
♡Novemberhjerter 2025♡
Er det normalt å få nå? Jeg har ikke hatt mensmurringer siden uke 20, men nå har jeg begynt å få det samtidig som kynnere. Er 31+2 i dag..

Jeg har hatt relativt vonde kynnere med menssmerter siden uke 20 ca. De har da kommet regelmessig, ca. hvert 5-15 min når det har stått på, men har vanligvis roet seg etter ca. 2-3 timer. Legen min har ikke likt dette overhodet og beordret ro og hvile for å unngå at det skal utvikle seg videre til premature rier. Jeg er 30+4 nå og fått beskjed om at denne "orderen" gjelder helt til ungen ikke vil være prematur lenger. Slik jeg forstod det var det kombinasjonen av at de var vonde og at de kom så tett og regelmessig som gjorde at hun reagerte.

Jeg hadde ikke mensmurringer sist svangerskap fom rundt uke 14. Da jeg fikk det igjen i uke 26, fødte jeg to dager etter at det begynte. Ville ringt føden om det er unormalt for deg, og dersom du er bekymret

Oi, det var jo litt skummelt da:(
Nei dette er nytt for meg, og det hjelper ikke at jeg er i starten med svf -ble plutselig litt mye her nå:/

Jeg skal følge med litt, hvor ofte de kommer osv. Så får jeg ringe føden i værstefall

Oi, det var jo litt skummelt da:(
Nei dette er nytt for meg, og det hjelper ikke at jeg er i starten med svf -ble plutselig litt mye her nå:/

Jeg skal følge med litt, hvor ofte de kommer osv. Så får jeg ringe føden i værstefall
Det viktigste å følge med på er hvor regelmessig de kommer og om de evt tar seg opp i styrke. Kommer de ofte eller plutselig blir veldig mye verre så bør du ringe føden. Skjønner det blir mye iom at du allerede har fått påvist begynnende svf, men det skal nok gå veldig bra :) Bare ha lav terskel for å ringe inn hvis noe endrer seg :)

Det viktigste å følge med på er hvor regelmessig de kommer og om de evt tar seg opp i styrke. Kommer de ofte eller plutselig blir veldig mye verre så bør du ringe føden. Skjønner det blir mye iom at du allerede har fått påvist begynnende svf, men det skal nok gå veldig bra :) Bare ha lav terskel for å ringe inn hvis noe endrer seg :)
De er heldigvis ikke så regelmessige, ca 30-45 min mellom hver. Håper virkelig ikke det er begynnelsen på noe, det er alt for tidlig :eek:

Ja det er vanlig. Med nr 1 hadde jeg veldig mye av det den siste tiden og dette svangerskapet begynte det rundt uke 31.

De er heldigvis ikke så regelmessige, ca 30-45 min mellom hver. Håper virkelig ikke det er begynnelsen på noe, det er alt for tidlig :eek:
Med så lang tid i mellom er det ikke noe å bekymre seg for, men fortsett å følge med litt, bare for å være sikker :) Det høres ganske normalt ut med sånne type kynnere på det tidspunktet her i svangerskapet.

Jeg har vært plaget mye idag med menssmerter.. Er 30+2. De kommer ofte med hyppige mellomrom, jeg er også veldig usikker. Men hører at mange sir det kan være normalt pga at livmoren strekker seg

Jeg har vært plaget mye idag med menssmerter.. Er 30+2. De kommer ofte med hyppige mellomrom, jeg er også veldig usikker. Men hører at mange sir det kan være normalt pga at livmoren strekker seg
Jeg tenker at så lenge de ikke blir regelmessige eller kraftigere, så er det nok ingen fare:)

Back
Topp