Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det viktigste å følge med på er hvor regelmessig de kommer og om de evt tar seg opp i styrke. Kommer de ofte eller plutselig blir veldig mye verre så bør du ringe føden. Skjønner det blir mye iom at du allerede har fått påvist begynnende svf, men det skal nok gå veldig braOi, det var jo litt skummelt da![]()
Nei dette er nytt for meg, og det hjelper ikke at jeg er i starten med svf -ble plutselig litt mye her nå:/
Jeg skal følge med litt, hvor ofte de kommer osv. Så får jeg ringe føden i værstefall
De er heldigvis ikke så regelmessige, ca 30-45 min mellom hver. Håper virkelig ikke det er begynnelsen på noe, det er alt for tidligDet viktigste å følge med på er hvor regelmessig de kommer og om de evt tar seg opp i styrke. Kommer de ofte eller plutselig blir veldig mye verre så bør du ringe føden. Skjønner det blir mye iom at du allerede har fått påvist begynnende svf, men det skal nok gå veldig braBare ha lav terskel for å ringe inn hvis noe endrer seg
![]()
Med så lang tid i mellom er det ikke noe å bekymre seg for, men fortsett å følge med litt, bare for å være sikkerDe er heldigvis ikke så regelmessige, ca 30-45 min mellom hver. Håper virkelig ikke det er begynnelsen på noe, det er alt for tidlig![]()
Jeg tenker at så lenge de ikke blir regelmessige eller kraftigere, så er det nok ingen fareJeg har vært plaget mye idag med menssmerter.. Er 30+2. De kommer ofte med hyppige mellomrom, jeg er også veldig usikker. Men hører at mange sir det kan være normalt pga at livmoren strekker seg