Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Tror jeg har begynt å få kynnere allerede, kjenner at magen strammer seg og når jeg kjenner på livmora er den knallhard. Er ikke vondt. Vet at kynnere kan komme ganske tidlig, men det bekymrer meg litt at de kommer såpass ofte og når jeg er i ro...bare nå siste timen har jeg sikkert hatt 6-7 mens jeg har ligget på sofaen. Er sykmeldt pga kvalme så tar det jo veldig med ro.
Bør jeg sjekke ut dette med legen? Vurderer å be om en time i morgen, men er redd jeg er hysterisk Litt ekstra bekymret siden jeg ble konisert i høst (litt av livmorhalsen fjernet), vet jo at det da er litt større risiko for senabort/for tidlig fødsel.
Jeg er ingen ekspert på dette, og siden du ikke har fått andre svar er det vell ikke noen andre enn legen eller jordmor som kan svare deg. Jeg ville ringt til legesenteret å hørt med de damene, og evt fått time hos legen. Greit å få en avklaring så du slipper å gå å bekymre deg
Var hos legen i dag. Hun mente det ikke var grunn til bekymring så lenge kynnerne ikke var vonde, så det var godt å høre Hun henviste meg til ul for måling av livmorhalsen da siden jeg hadde operasjonen i høst, blir greit å få vite om den er så tykk som den bør være.
Jeg har også hatt masse kynnere nå i uke 14, de har kommet utrolig hyppig (flere ganger i timen), og jeg har vært litt øm nederst i magen. Jeg ble sykmeldt for dette i dag, ikke fordi det er farlig, men fordi det er et lite hint til mor om å ta det litt mer med ro..