Kynnere kun på en side?

Isis

Glad i forumet
It's gonna be May 2019
Kynnerne har meldt sin ankomst allerede. Men bare på høyre side. Trigges av at jeg går fortere enn sakte. Vonde, men ikke verre enn at det går an å leve med. Sist fikk jeg på hele magen og det var ikke tegn til ubehag. Noen andre som er plaget?
 
Har også en del kynnere, kan til tider være litt plagsomme, men hjelper om jeg legger meg ned å slapper av litt :)
 
Kynnerne har meldt sin ankomst allerede. Men bare på høyre side. Trigges av at jeg går fortere enn sakte. Vonde, men ikke verre enn at det går an å leve med. Sist fikk jeg på hele magen og det var ikke tegn til ubehag. Noen andre som er plaget?

Hmm.. er ikke plaget men de kommer feks når jeg ligger helt strakt ut på rygg og magemusklene aktiveres.

Sikker på at ikke livmora ligger litt skjevt?
 
Hmm.. er ikke plaget men de kommer feks når jeg ligger helt strakt ut på rygg og magemusklene aktiveres.

Sikker på at ikke livmora ligger litt skjevt?
Gudene vet.. bare litt uvant
 
Hos meg ligger det litt skjevt derfor kjenner jeg mest til dem på venstre side.
 
Sniker fra april. Hele livmora strammer seg ved kynnere her, men kjennes mye hardere ut på den siden babyen ligger. Kanskje likt for deg? :)
 
Var på kontroll på sykehuset i dag.
Jeg sliter også veldig med kynnere, og spesielt på kun den ene siden.
Jordmor mente av erfaring at vi kjenner kynnere best på den siden hvor babyen ligger.
Jeg ligger babyen i tverrleie, med stumpen mot min høyre side, så det er på den siden jeg kjenner det best =)
 
Jeg har også begynt så smått å få kynnere. Kjenner de best på høyre side og det er der babyen ligger som oftest :)
 
Har hatt kynnere en god stund her. Kommer ved mye aktivitet og gange for.eks. litt forskjellig hvor jeg kjenner det, men er som oftest jevnt over stramming over magen. :happy:
 
Back
Topp