Kynnere - igjen

MaiTjohei

Forumet er livet
MAI 2013
Er jo som sagt veldig glad i trening, men får en del kynnere gitt. Var på senteret og trente litt styrke før i dag, og gikk på tur med voffsen etterpå. Telte ikke mindre enn 10-12 kynnere på den turen der. Ganske plagsomt ja, men går vel ikke i fødsel med det første. Jeg får snakke litt med jordmor om det :) Noen andre som har mange kynnere nå?

Jeg har hatt en del, men når jeg går på ski så slipper jeg det! Kanskje det er fordi man bruker armene og ryggen, sånn at magen får litt fred? Uansett så var det kjempedeilig:)

Ja, jeg har en del. Var på trening her om dagen, hadde ei god styrkeøkt (ikke beina pga. bekkenet) og hadde himla mange ubehagelige kynnere etterpå... Skal på trening igjen imårra, og håper at det ikke blir verre ;)

Ski tør jeg ikke å begi meg ut på i år, hahaha, er som Bambi på glattisen :P

Hihi ja. Jeg elsker ski, og begynte på slalåm i fjor faktisk, men får nok vente til neste sesong :D Jeg gjør mye av det samme som før bortsett fra jogging. Og litt roligere pga kynnere :)

Har masse kynnere,og det har bare blitt mer og mer etter hvert svangerskap.....

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Ja, det er vel vanlig. Jeg er jo andregangsfødende. Jeg må nesten bare få trent litt altså, ellers blir det lange dager. Får kjenne etter, og om det blir smerter osv, så får heller ta det mer med ro :)

Mye kynnere ja, vurderer å høre med jordmor / lege, men har time om ei uke så kan vel vente til da. Kommer når jeg reiser meg, går i litt tempo, løfter ting... Varer ikke lenge, men er slitsomt å gå sånn hele dagen. Veit jo at det ikke er noe "farlig" så lenge det ikke er regelmessig / vondt, men det er jammen ubehagelig. Forrige helg kjørte vi forbi en bilulykke, og det var litt ekkelt å se. Jeg fikk en skikkelig sterk kynner, måtte konsentrere meg liksom - så virker som om det er litt psykisk også? Pleier ikke å få det når jeg er i ro, det gir seg ved hvile / ligge.

Jeg får det etter at jeg har vært i fysik aktivitet, når jeg går mye i trapper, løfter eller bøyer ol. har fått beskjed om å ta det roligere da, er kroppen som gir beskjed om at jeg må ta det mer med ro. Men har ikke helt tro på det, ettersom jeg fint kan få en kynner bare av å strekke meg frem for å ta glasset når jeg sitter i sofaen...det jeg synes er verst er at de er så mye mer ubehageligere denne gang enn sist. Tenker automatisk at riene også skal bli verre denne gangen også :(

Jeg får det etter at jeg har vært i fysik aktivitet, når jeg går mye i trapper, løfter eller bøyer ol. har fått beskjed om å ta det roligere da, er kroppen som gir beskjed om at jeg må ta det mer med ro. Men har ikke helt tro på det, ettersom jeg fint kan få en kynner bare av å strekke meg frem for å ta glasset når jeg sitter i sofaen...det jeg synes er verst er at de er så mye mer ubehageligere denne gang enn sist. Tenker automatisk at riene også skal bli verre denne gangen også :(

Vet ikke helt om jeg har troen jeg heller. Får det av mye forskjellig, men de turene jeg går er ganske rolige. Må bare holde meg aktiv altså, ellers blir det noen lange mnd. :) De er jo ubehagelige, ingenting å legge skjul på det. Men om det fortsetter sånn som det her, så tror jeg bare at jeg gir gass. Blir de verre og vondere, så får jeg heller legge treningen på is :)

Back
Topp