Kynnere i uke 30

Mammatil3❤

Andre møte med forumet
Hvordan er kynnerne hos dere nå rundt uke 30? Jeg ble litt usikker for de har i hele dag vært ganske vonde og tar mye tak bak i korsryggen. Dette er min fjerde graviditet så hadde trodd at jeg husket bedre, men er vel forskjellig fra gang til gang

Jeg har ikke hatt kynnere før nå siste uka egentlig..! Dette er min 4.graviditet også;) Jeg har nok trodd jeg har hatt kynnere tidligere, men nå har jeg,som deg, kjent det rundt hele midjen på en måte.. Det var en kveld det var såpass vondt at jeg ble bittelitt skeptisk.. Jeg kjente det strammet seg veldig i magen, og var vondt bak, omtrent ved nyrene, og under.. Nå har jeg nettopp begynt å rydde og ordne barnerommet og må ta stadige pauser fordi det strammer og stikker i både mage og lysken:confused: Men, jeg tror alt sammen er veldig normalt, det er nok bare jeg som har vært heldig i mine tidligere svangerskap :)

Jeg har ikke hatt kynnere før nå siste uka egentlig..! Dette er min 4.graviditet også;) Jeg har nok trodd jeg har hatt kynnere tidligere, men nå har jeg,som deg, kjent det rundt hele midjen på en måte.. Det var en kveld det var såpass vondt at jeg ble bittelitt skeptisk.. Jeg kjente det strammet seg veldig i magen, og var vondt bak, omtrent ved nyrene, og under.. Nå har jeg nettopp begynt å rydde og ordne barnerommet og må ta stadige pauser fordi det strammer og stikker i både mage og lysken:confused: Men, jeg tror alt sammen er veldig normalt, det er nok bare jeg som har vært heldig i mine tidligere svangerskap :)
Er heldig med 3 lette svangerskap tidligere jeg også. Men håper det ikke blir like tungt som dette hver dag fremover.
Takk for svar

Hos meg er kynnerne blitt ganske kraftige og til tider veldig hyppige. Noen ganger holder de meg våken om natten, kan holde på lenge.
Jordmor sa jeg måtte følge med, hvis de blir mer kraftig eller med nedpress, så må jeg ta kontakt, men at jeg må selv kjenne på mine "referanser" på om de ble kraftigere eller om de er som vanlig.

Hos meg er kynnerne blitt ganske kraftige og til tider veldig hyppige. Noen ganger holder de meg våken om natten, kan holde på lenge.
Jordmor sa jeg måtte følge med, hvis de blir mer kraftig eller med nedpress, så må jeg ta kontakt, men at jeg må selv kjenne på mine "referanser" på om de ble kraftigere eller om de er som vanlig.

Akkurat det samme her. Har vært våken lenge de siste nettene på grunn av det. Heldigvis har de ikke blitt kraftigere ennå, synes de er ille nok når det står på.

Jeg har kjent kynnere de siste dagene, og jeg har ikke kjent kynnere de tre tidligere svangerskapene utenom dagen før fødsel med tredjemann.

Jeg merker at kynnerne har tatt seg noe mer opp de siste dagene ja. Dette fordi det blir mer løfting på 2 åringen siden hun er hjemme fra bhg nå.. Magen strammer seg mer når jeg løfter mer. Prøver å unngår for mye løfting men det er ikke enkelt i disse dager

Back
Topp