Kynnere i uke 12?

MissClark

Forelsket i forumet
Noen som har opplevd kynnere så tidlig? Jeg opplever av og til noe som minner om kynnere, men livmoren er jo for liten til å kunne kjenne om magen er hard:bored:

Jeg er 10+4, og tror jeg opplever det allerede. Magen blir plutselig hard. Er ikke oppblåst heller så har konkludert med at det er kynnere :p

er 13 og har fått det jeg antar er kynnere ett sex de to siste gangene. Er som kramper som kommer og går i noen minutter etter orgasme, første gangen kvapp jeg skikkelig.

Noen som har opplevd kynnere så tidlig? Jeg opplever av og til noe som minner om kynnere, men livmoren er jo for liten til å kunne kjenne om magen er hard:bored:
Ja, men magen blir jo ikkr hard. Er bare livmoren der nede jeg kjenner strammer seg, så blir jeg steinhard der nede o_O JM har målt livmor til ca 1-2 cm over symfysen nå :shy:

Definitivt kynnere etter orgasme, hvert fall. Hadde masse kynnere fra rundt uke 16 sist, de ble trigget av hva som helst - fikk til og med kynnere mens jeg satt stille på sofaen :hungover:

Tror det må være kynnere jeg har hatt nå, noe voldsomt de siste to dagene. Har ikke anstrengt meg noe heller. Er 11+4 i dag. Kjenner at livmora her helt hard og da vises det godt på magen hvor den er :p

I forrige svangerskap fikk jeg også kynnere tidlig. Rundt uke13-15. Slet med det gjennom hele svangerskapet og det skapte mye bekymring. I tillegg til blødninger fra slutten av andre trimester så var jeg innom sykehuset grunnet bekymring for prematur fødsel. Men det gikk heldigvis bra og fødte over tiden :)

Back
Topp