Kynnere, hvordan føles det??

storemagepus

Blir kjent med forumet
Lurer litt på hvordan det oppleves å ha kynnere. Sikkert forskjellig fra person til person, men jeg lurer likevel. Enkelte ganger føles det som om magen min er i ferd med å sprekke. Kan dette være kynnere? Noern som vet?[&:]

Heihei!
Æ fikk kynnera første gang i uke 18 ca.. Akkurat på den tida visste æ ikkje korsn en kynner ville føles.så æ vesste ikkje at d va d æ hadde[:D] Men nu som æ veit d så kan æ jo prøve å forklare d for dæ.... Vil vel egentlig si at d føles som om lillegulle lægg sæ i en stor klomp inni magen, og magen blir hard og stram..gjerne me ei litt rar form..[:D] Etter hvert som man kommer lengre ut i svangerskapet vil d kanskje bli ubehagelig å f.eks gå når du har en kynner. Men så tidlig som i uke 18-25 vil æ si, la æ bare merke til at magen stramma sæ..ikkje no meir enn d. Nu som æ nærma mæ sluttn så kjenn æ litt menslingnende murringa under en kynner.
Håpa du blei litt klokere hvartfall [;)]

Mine kynnerere kjennes ut som sammentrekninger helt nederst i livmoren. Magen blir steinhard, og du kjenner at det jobbes[;)].

Jeg har ikke hatt så mye kynnere, kun litt nå påslutten av svangerskapet.

[:)]Takk jenter! Ble litt klokere, men vet ikke om det er kynnere jeg har hatt. Er ikke vondt eller noe, bare kjennes ut som om ungen ligger på tvers i magen eller noe... Det presser på- oftest høyt oppe på magen, og den blir knallhard. er i uke 32 nå, og da skulle det kanskje kjennes mer i livmor elr noe? Vanskelig å vite altså[:'(]

Trur nok d e kynnera du har ja! Kjennes sikkert forskjellig på folk, men så lenge magen blir knallhard, så e d sekkert kynnera ja[;)]

[:)] Da veit æ de[;)] Takk ijænn!

Bare hyggelig vettu[:D]

Back
Topp