Hvor tidlig er det vanlig å begynne å få kynnere? Leste lengre ned på siden om kynnere og det høres ut akkurat som det jeg har hatt i en uke nå. Dog bare et par/tre ganger... Syntes det var litt for tidlig jeg da...
Jeg hadde det fra begynnelsen av, men kjente ikke så mye til det før i uke 18, Bare at det lille jeg hadde av mage strammet seg. Etter uke 18 begynnte det å bli ubehagelig. Har det enda og nå er det ikke særlig godt
Jeg synes det er så rart dette med kynnere [8|] Tror ikke jeg har hatt det, forstår liksom ikke helt hva som skjer. Dere sier at magen blir hard. Hvordan hard??? Det føles av og til som om huden på magen skal sprekke, eller at hele magen skal sprekke, er det sånn? Men det er jo ikke noe vondt, bare litt ekkelt. Jeg gruer meg veldig til fødselen, er overbevist om at jeg ikke kommer til å merke riene før ungen nesten er ute! Er vant til ekstremt vonde menstruasjonssmerter og har hatt vondt i magen gjennom hele svangerskapet, så hvordan merker man om man får rier, egentlig? Uff, får helt angst av å tenke på det...
Man får et skikklig tak rundt magen,du ser at den strammer seg,i starten er ikke så vondt,men nærmere fødselen jo mer merker man det.Det er en forsmak på veene.
Det står her på denne siden at di "Vanligvis" starter ca I Uke 18 - 19, Jeg begynnte vel Ikkje før I ca Uke 22 - 23 - 24 og kjenne di....
Hvis det er det Jeg kjenner... [:D]