Kynnere, helt klart!

TuttiFrua

Glad i forumet
Har hatt noen kynnere de siste dagene og ingen tvil om at den jobber og vokser. Jeg kjenner det jo igjen fra sist svangerskap, så det er ikke til å ta feil av. Hadde en kynner i sta og så på magen mens jeg lå på ryggen. Magen ble helt hard og skjev, så det var vel kanskje på den siden bebisen lå. Festlig å se at det skjer noe. :)

Har hatt kynnere veldig lenge jeg og, men har vært litt opphold et par uker nå, men nå for et par dager siden kjente jeg at di begynte å komme igjen, slet masse med det sist, men får håpe di ikke kommer hele tiden fra nå av hehe, men er litt deilig å kjenne at magen jobber, og at det er noe som vokser inni der! :)

man kjenner liksom at den strammes veldig, og når magen blir større, så kjenner man det godt på utsiden også, da blir den helt hard liksom..

bettimor skrev:
jeg kjenner det faktisk litt... huff da høres ikke godt ut :-(

hehe, er ikke vondt, men får man det hele tiden osv som noen kan få mot slutten, så er det ikke så behagelig, men ikke vondt, egentlig nesten litt deilig..haha :p Deilig fordi man kjenner at det skjer noe!

Er jo ett godt tegn at noe skjer å at vokser inni der:) får håpe for din del at det ikke varer hele veien fram.

Godt tegn at livmora trener seg opp til fødsel. :) hadde det mye sist, men begynte vel ikke før uke 18-19. Merker at en er andregangs. Alt kommer mye tidligere denne gangen. Og så kjenner man jo igjen tegnene...:)

Back
Topp