Kynnere HELE tiden

Lene J

Forelsket i forumet
Nå har jeg hatt kraftige kynnere i ett strekk i over et døgn... ganske slitsomt igrunnen... Flere som har d nå på slutten? Er d fordi noe nærmer seg at kroppen driver å trener eller no..?

Kynnere trener jo opp livmora til selve fødselen, så ja den trenes/øves.
Er normalt med kraftige kynnere på slutten [:)]

Amen!!! sier jeg bare!!! Har hatt det hele tiden så å si nå på slutten... Men våkna i går og ble nesten redd, for da følte jeg ingenting... Ikke vondt i bekken, ikke vondt i magen eller noe.... [:D][:D] Og det er ikke vondt i dag eller... Så kanskje det er stille før stormen??? [:)] *lov og håpe da jaffal*

Jeg også har det...HELE DAGENE! [:)] Var til jordmor i dag og hun sa at det var godt mulig at de var med å hjalp igang åpningsfasen når de er så sterke [;)] 

ORIGINAL: Marit 83

Jeg også har det...HELE DAGENE! [:)] Var til jordmor i dag og hun sa at det var godt mulig at de var med å hjalp igang åpningsfasen når de er så sterke [;)] 

Høres flott ut det da [;)]

ORIGINAL: Lene J

ORIGINAL: Marit 83

Høres flott ut det da [;)]

Håper det funker bra her ja, vært drømmen å kommet på sykehuset med 3-5cm liksom...uten å ha merket noe særlig til det... [8D] Lov å drømme...hehe [;)]

Back
Topp